Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Vad kostar, är det bara insättningen på pacific?

Missade du "Om du sätter in med Neteller på Pacific måste du först casha ut lika mycket till Neteller innan du kan använda en annan utbetalningsmetod." ?

Nej det missade jag inte.....

Men som Du kan se så har jag fått tre olika alternativ:

1, Kostar ingenting

2, Kostar $35

3, Om du sätter in med Neteller på Pacific måste du först casha ut lika mycket till Neteller innan du kan använda en annan utbetalningsmetod

"When you Deposit to your Pacific Poker Account by Credit, Charge or Debit Card, FirePay or NETELLER, you accumulate what we refer to as a positive "Member Transaction Balance"* (please see Cash Out Policy below for definition), for that particular payment method.

When you request a Cash Out, if possible, your Cash Out will be paid automatically to the payment method(s) for which you have established a positive Member Transaction Balance (please see Credit/Debit Card **Exceptions below)."

Cash out policy

• 1 month later...
Postad
Jag gör så här: Jag cashar ut till kontot från Neteller. Det kostar 12.75$ varje gång. Helt ok om man inte tar ut småsummor. Går över natten. Du måste dock anmäla ditt konto via telefon och så. Detta är alltså billigare än Debit Card som räknas i procent.

Jag har cashat ut från Multi också och då betalat korrekt växelkurs så det där fattar jag inte.

Utöver de 12.75 så tar bankerna avgifter.. i mitt fall tog banken de skickade från i london 6$, och sen handelsbanken 60kr.

så det blir snarare närmare 30$ totalt.

Machista, du slipper väl inte bankavgifterna? isf hur då?