Albert Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 22. James Woods? Nej. Namnet är missvisande. Se på tatuering och på bild 2. Nicket finns på forumet. Citera
Albert Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 22: Morbo Jajemän! Nu återstår den sista klurigheten 15. Han finns på forumet. Citera
hansolo Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 va e 9an då? har inte sett att någon har tagit den, blir ju knäpp på den =) Citera
Albert Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 va e 9an då? har inte sett att någon har tagit den, blir ju knäpp på den =) Ojdå, den var visst kvar också. Blev ett himla virrvarr, men om man skiter i Börn Skifs samt Hulk Hoogan, och ser på de två sista bilderna så kommer man nog på efternamnet. Edit: Kom på att jag tänkt lite fel på den också. Istället för Hulk Hoogan så borde jag satt in en bild på den här filuren istället. Citera
Infinitiv86 Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Kan 9an vara Phil Hellmouth minus diverse bokstäver? Citera
Albert Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 Kan 9an vara Phil Hellmouth minus diverse bokstäver? Det stämmer gott! Tänkte som så här: Björn Skifs har gjort en låt som heter Hooked on a feeling. Tänkte att Hulk Hoogan kunde leda er fram till Hooked on a... men den var långsökt och som jag skrev tidigare så borde det varit Captain Hook jag länkat till istället. Men iaf så var det meningen att man skulle förknippa "...a feeling" med namnet Phil Sedan är det en bild på Helvetet alltså Hell och sedan en bild på en mun alltså mouth och allt tillsammans blir Phil Hellmuth. Och nu så är bara fråga 15 kvar. 20 bonuspoäng till den som tar den! Han finns här på forumet... Citera
HeadLess- Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 jaha för sent:( men drar till med en gissning på 15 dåden gissningen va ju åt skogen iaf Citera
Plala Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 15= OT Hello=Othello 20 bonuspoäng till mig! Citera
Albert Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 15= OT Hello=Othello 20 bonuspoäng till mig! Nice! Då var det roliga slut Edit: Nej, nu skojade jag. Fråga 8 är kvar Citera
Albert Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 8. chip reese? Min engelska är lite svajande + att jag inte kunde visa en kvinnas "nedre delar". Jag menar inte "whore" utan en kroppsdel. Användaren finns på forumet. Citera
Albert Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 Joggystyle = Chipcunt Korrekt! Citera
HeadLess- Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Joggystyle = Chipcunt Korrekt! bah den va långsökt:( är ju inte ens det han nickar på forumet väl? Citera
Albert Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 Joggystyle = Chipcunt Korrekt! bah den va långsökt:( är ju inte ens det han nickar på forumet väl? Jo den var långsökt men det handlade ju om lite pokerforumkunskap också Citera
Recommended Posts