Sactodian Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Ja, hur gick det egentligen? Gå direkt till fängelse utan att passera gå eller? Citera
SaInT Postad 5 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2006 Det skulle jag också vilja veta. Jag pratade med någon rådman ett par dagar innan rättegången och eftersom jag erkände alla faktiska omständigheter så slapp jag själv närvara vid rättegången. Men den skulle varit för en vecka sedan och sen dess har jag inte hört ett ljud från dem. Mailade igår och fick följande svar: Dom kommer att meddelas den 12.5.2006 kl 13.30. Då kan du ringa hit och domenkommer även att postas till dig samma dag. Lite osäker på vad som hänt, om rättegången blev framskjuten kanske. Men då borde jag rimligsvis blivit informerad? Citera
Jennez Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Domen brukar komma ett tag efter att sjalva rattegangen agt rum. Citera
Filip Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Eftersom han är tyst får man väl anta att det blev ett par år i gulag. Citera
SaInT Postad 19 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2006 Värst vad glömsk man har blivit. Kommer väl med kriminaliteten. 800 spänn slutade kalaset på. Kunde varit värre antar jag. *tar av principskäl ut 800kr från svenska spel* Stort tack till er som hjälte till. Citera
Recommended Posts