Gå till innehåll

Nytt sätt att torska med AA?


majorj

Recommended Posts

Ha ha, aldrig är man ju själv skyldig till det urkassa spelet. :lol: Jag har precis fattat beslutet att på allvar ta tag i mitt bedrövliga fixed limit-spel, där precis allt har skitit sig de senaste månaderna. Sagt och gjort. Jag hinner spela några händer och vara sådär snuskigt fokuserad. Då dyker monstret och pokersabotören nummer ett upp ur ingenstans: hunden! Tre gånger lyckas hon puffa till min hand precis när jag ska klicka så att jag hamnar fel med muspekaren och gör tvärtemot det jag ska göra (att tvingas syna 4 bet med 23o var en hit). Jag kommer få barrikadera mig med datorn bakom kompostgaller i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade på betfred där de har en bra handhistory som du kan titta på medan spelet går.

 

Bordet och HH fönster var uppe när jag spelade 1/2 NL som jag testade första gången. Efter par händer foldade jag en hand vid preflop och gick in i HH för att titta hur en spelare spelade. Just när jag skulle trycka på pil ner för att titta på gamla runder skiftade fönster från HH till bordet och muspekaren var över ALL IN knappen – Klick sa det :shock: – En ny runda hade startat och såg att jag hade 2 6 o.!! Jag svor som i helv… Hela degen var inne runt 140dollar.

En efter en foldade tills den siste spelaren som tvekade läääääänge. Strax innan tiden gick ut synade han!

Ja ni kan gissa utgången. Efter äventyren i höga nivån fick jag gå tillbaka till lägre nivå. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade på betfred där de har en bra handhistory som du kan titta på medan spelet går.

 

..

Ja ni kan gissa utgången. Efter äventyren i höga nivån fick jag gå tillbaka till lägre nivå. :evil:

 

:) Kan också gissa hur motspelarna reagerade på din eventuella förklaring... "you wont believe what just happened..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med F1 låter intressant. Vilken klient är det som man kan styra med tangentbordet?

 

På onegames... dvs Betsson, Eurobet, Pokerroom, Bet24...

 

Det är en mycket bra funktion om man t.ex. sitter med en bärbar i knät. Lite knepigare blir det att multitabla och växla fönster ideligen.

/M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...