Jimbolito Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Någon som vet något internetcafé eller liknande som har scanner att tillhanda? Måste få in lite viktiga papper i burken. Bor i Göteborg, så något place i sthlm är väl inte intressant Citera
Nusseman Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Gå till ett kopieringscenter istället. Arkitektkopia eller nåt sånt. Citera
kfluffie Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Har ingen av dina kompisar en scanner? Din skola/ditt jobb? MVH //KF Citera
Jimbolito Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Postad 5 April , 2006 Har ingen av dina kompisar en scanner? Din skola/ditt jobb? MVH //KF Inga vänner som innehar en scanner tyvärr. Skola/jobb existerar inte, vi spelar väl poker här eller hur va det? Citera
Stahl Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Inga vänner som innehar en scanner tyvärr. Skola/jobb existerar inte, vi spelar väl poker här eller hur va det? Köp dig en scanner då, snåljåp. Citera
Jimbolito Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Postad 7 April , 2006 Digitalkamera? Testa det först, men kvalitén blev för dålig tyckte dom som skulle ha "dokumenten". Citera
Jimbolito Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Postad 7 April , 2006 Inga vänner som innehar en scanner tyvärr. Skola/jobb existerar inte, vi spelar väl poker här eller hur va det? Köp dig en scanner då, snåljåp. Köper du en kopiator om du skall kopiera något enstaka dokument med?? Citera
Stahl Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Inga vänner som innehar en scanner tyvärr. Skola/jobb existerar inte, vi spelar väl poker här eller hur va det? Köp dig en scanner då, snåljåp. Köper du en kopiator om du skall kopiera något enstaka dokument med?? Nej, köper bara en kopiator när jag ska kopiera för första gången. Sen köper jag inte fler kopiatorer. Citera
Jimbolito Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 Inte alla som har den ekonomin kanske... Citera
Albert Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Nej, köper bara en kopiator när jag ska kopiera för första gången. Sen köper jag inte fler kopiatorer. Jimbolito: Se hur det är på ditt närmaste bibliotek. Tror de har möjlighet att hjälpa dig. Sedan tror jag de flesta Internet caféer har scanner så det är bara ut och leta. Citera
Jimbolito Postad 10 April , 2006 Författare Rapport Postad 10 April , 2006 Bibliotek ja, att jag inte tänkte på det. Beger mig av direkt... Citera
Recommended Posts