punkis Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Hur får jag igång detta? Tänkte koppla in min bärbara på plasman för att se ett tv program men trög som man är vet jag ej hur mann får igång det.... Inga problem med att koppla in min extra skärm, men s video hittar jag inte hur man får ut signalen ifrån Citera
punkis Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Postad 5 April , 2006 vet ej har en packard bell bärbar med s video där bak Citera
checksyn Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Har inte nästintill alla plasma VGA/DVI ingång? Mao att du kan göra exakt som du gör med din ext. skärm. Citera
punkis Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 grejen är att den är uppsatt på väggen och inte det lättaste att lyfta ner och s video sitter framtill Citera
checksyn Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Ok Finns massa guider på nätet så försök googla fram något alt. om någon har en länk på lager, har inte möjlighet o leta upp det just nu. Dock råder jag dig att lyfta ner den och kanske koppla in en skärmsladd permanent för att använda till datorn. Dels är det mycket lättare + mycket bättre bild. Citera
Recommended Posts