Riverking Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Nu har PokerShoppen äntligen slagit upp portarna för sin webshop. PokerShoppen erbjuder ett stort utbud av pokermarker, kortlekar, filmer och andra små tillbehör för din pokerkväll. Besök oss på http://www.pokershoppen.se och undrar ni över något så tveka inte att kontakta oss på kontakt@pokershoppen.se Just Nu bjuder vi alla POKERFORUM.nu medlemmar på 2st WPT kortlekar när ni köper ett set med 500 marker, värde 158kr. Skriv pokerforum som kommentar till Eran order så bjuder vi på lekarna. Citera
TheWorldOfGaia Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Nån som vet om WPT-kortlekarna är i plast eller papp? Citera
QoS Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Vill bara säga ett STORT TACK till PokerShoppen för att dom sponsrade första SCOOP tävlingen med ett fint set, grattis till Hotta som tog hem den vinsten! Och tack för erbjudandet till alla POKERFORUM.nu-are! - QoS Citera
Riverking Postad 16 November , 2004 Författare Rapport Postad 16 November , 2004 WPT kortlekarna är papperskortlekar men vi erbjuder även två plast kortlekar. A+ som är en av marknadens absolut bästa kortlekar samt Torcello som även den håller en mycket hög kvalité. Citera
TheWorldOfGaia Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Ok, blir nog en WPT-kortlek! Velat ha en sån länge nu =) Citera
Feedback Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Är det black jack size på cutcarden? Ser lite stora ut. Fast det kanske funkar det också? Citera
Speed Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Man får tacka Pokershoppen till chipsetet, blir många härliga spelkvällar nu Citera
Ving Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Även jag får tacka Pokershoppen för en fin service. Bra och snabb mailkontakt. Helt ok priser och snabb leverans. Vi invigde de nya markerna igår och har inget att klaga på. WPT-kortlekarna är sköna! Citera
emilio_barzini Postad 21 November , 2004 Rapport Postad 21 November , 2004 Kostar plastlekar verkligen så där mcyke? Jag har iofs ingen större koll, men 400kr för 2st känns mustigt eller?¨ Jag hoppas på lite schyssta bord och dukar, till riktigt schyssta priser då Ser nice ut iaf! ska nog handla där när jag kan tänkas behöva något Citera
emilio_barzini Postad 21 November , 2004 Rapport Postad 21 November , 2004 Kostar plastlekar verkligen så där mcyke? Jag har iofs ingen större koll, men 400kr för 2st känns mustigt eller? *edit* jag menar dom dära A+ då.....såg nu att det fanns billigare *edit* Jag hoppas på lite schyssta bord och dukar, till riktigt schyssta priser då Ser nice ut iaf! ska nog handla där när jag kan tänkas behöva något Citera
freeman Postad 25 November , 2004 Rapport Postad 25 November , 2004 beställde saker ifrån http://www.pokershoppen.se och här skriver jag allt step by step med bilder etc skickade ett mail i lördags till kontakt@pokershoppen.se ang frågor fick ganska snabbt svar. ville beställa via mail men fick svar att jag skulle göra det via deras hemsida pga av dom vill ha min info i deras data system så jag beställde det jag skulle ha. en 500 dice väska och 2 cutcards gick måndag.... tisdag... på tisdagen skickade jag ett mail skulle vara kul att få info vad man har beställt etc ang kolliID etc fick då snabbt svar att jag skulle få kolliID senare. och fick det lite senare samma dag fick hem packetet i dag *länk borttagen* snyggt och fint http://eggis.homeip.net/shop/DSCN0050.JPG bra skyddat måste jag säga http://eggis.homeip.net/shop/DSCN0052.JPG WEEE allt var med... men vart fan är min cutcards http://eggis.homeip.net/shop/DSCN0053.JPG WEEE freeebeee gratis prylar = bra http://eggis.homeip.net/shop/DSCN0054.JPG hittade mina cutcards klockrent plus WPT kortleken. ska spela som Gus senare DAX för betyg ( om man nu får göra det ) ( QoS kanske klagar ) HEMSIDA: får bara 4a. den känns lite "stel" och dåligt med saker HANDERING AV ORD + INFO: får bara 2/halv st pga man inte fick en mail ang order var beställd eller dyligt plus jag själv fick skicka ett mail FRAKT + PACKNING: klockrent. bra och snyggt vetej om man får göra såna här "egen" bedöming men jag rekomenderar pokershoppen.se starkt mvh freeman Citera
QoS Postad 25 November , 2004 Rapport Postad 25 November , 2004 freeman, snygg matta! Bra recension, alltid bra att få veta hur ni upplever att sponsorbutikerna funkar. - QoS Citera
freeman Postad 25 November , 2004 Rapport Postad 25 November , 2004 freeman, snygg matta! Bra recension, alltid bra att få veta hur ni upplever att sponsorbutikerna funkar. - QoS mattan ingick inte i köpet.. det är på den jag ligger naken i sting och........ .let you mind go free Citera
Nusseman Postad 25 November , 2004 Rapport Postad 25 November , 2004 Om du Morgan vill lägga ut din adress på nätet, så är säkert det ok, men jag tror inte killen från pokershoppen är så tänd på idén. Dessutom är det väl olagligt att publicera personuppgifter utan personens tillstånd? EDIT: Han håller nog gärna bankgironumret för sig själv och sina kunder också... Tar bort länken till första bilden Citera
freeman Postad 25 November , 2004 Rapport Postad 25 November , 2004 Om du Morgan vill lägga ut din adress på nätet, så är säkert det ok, men jag tror inte killen från pokershoppen är så tänd på idén. Dessutom är det väl olagligt att publicera personuppgifter utan personens tillstånd? EDIT: Han håller nog gärna bankgironumret för sig själv och sina kunder också... Tar bort länken till första bilden totalt min miss DOCK så var det 2 st som såg den bilden ( du och jag ) mvh freeman Citera
Nusseman Postad 25 November , 2004 Rapport Postad 25 November , 2004 Och för er som missade bilden och är nyfikna: Det var ett fint brunt paket med en lite slarvigt påklistrad adresslapp. Ska man hitta nåt annat att klaga på hos pokershoppen, får det väl bli att paketavsändaren har sämre handstil än mig.. och då snackar vi verkligen inte snygga bokstäver alltså. Citera
Riverking Postad 26 November , 2004 Författare Rapport Postad 26 November , 2004 Vad bra att du är nöjd Freeman vi ska absolut se till att bli bättre på info angående beställningarna. Och vad det gäller handstilen (som det ABSOLUT inte är något fel på) så är den att betrakta som konst..... Citera
Riverking Postad 3 December , 2004 Författare Rapport Postad 3 December , 2004 Nu är det snart jul och det firar PokerShoppen med att erbjuda ett riktigt kanon Jul-erbjudande. - 1 st valfritt 500 markers pokerset - 2 st Torcello kortlekar - Rounders Allt detta för bara 1375kr (ord pris 1813kr) Citera
Poliwinsky Postad 14 December , 2004 Rapport Postad 14 December , 2004 Nu sänker vi priserna ännu mer på alla våra set . Ett 500 markersset kostar endast 995:- och Ett 300 markersset kostar endast 695:- Citera
Riverking Postad 18 December , 2004 Författare Rapport Postad 18 December , 2004 Ho Ho Ho Fortfarande finns chansen att fynda poker set hos PokerShoppen men vissa modeller börjar ta slut. Två modeller är redan slut och 300 markers seten Suited finns det bara ett fåtal kvar av. Har du siktat in dig på ett 300 markers set Suited för bara 695kr är det bäst att du snor dig, först till kvarn...... 500 seten Suited kommer med största sannolikhet finnas kvar till mellandags rean så har du siktat in dig på ett sådant kan du vänta och fynda i mellandagarna....... Citera
Big-O Postad 20 December , 2004 Rapport Postad 20 December , 2004 Hallå där ni på Pokershoppen. Är lite intresserad av ett 500-suited-set. Jag är dock lite orolig att markerna är glatta. Jag äger själv 100 st suited, de är lite mer räfflade och går och stapla lättare. När jag vid ett senare tillfälle spelade så var det exakt samma marker, men med en mer glatt yta. Finns det olika modeller på suited-markerna? Hur är era marker? /Andreas Citera
Riverking Postad 20 December , 2004 Författare Rapport Postad 20 December , 2004 Jag tycker inte att våra marker är glatta men jag är ju iof partisk. PM:a mig din adress så skickar vi ett par provmarker. Citera
callans Postad 25 December , 2004 Rapport Postad 25 December , 2004 blir det någon mellandagsresa snart? Citera
andben Postad 26 December , 2004 Rapport Postad 26 December , 2004 Ngt jag inte ser? Vart är det "stora utbudet" ? Finns inte ens KEM eller Piatnik lekar.. huphm. Citera
kickboxer Postad 30 December , 2004 Rapport Postad 30 December , 2004 Riverking: Cut cards:en och WPT/Bee-kortlekarna, är de i bridge- eller pokerstorlek? Citera
Recommended Posts