morberg Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Jag gillar Myssions inlägg nästan jämt. Och förstår inte det där med postcounthoreriet. Whatsthepointliksom? Jag har inte heller något emot vad Myssion skriver. Citera
morberg Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Men jag har också förståelse för folk som tycker att detta lika gärna hade kunnats läggas till mitt föregående inlägg med ändra-knappen istället för att postas som ett nytt. För att konstruera ett exempel. Citera
Hjort Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Vad skulle man förresten tjäna på att ha många postningar? En imaginär pf-bonus? En hängiven beundrarskara? Ett liv? Jag kan rapportera att en hög postcount inte ger något av ovanstående. Citera
majorj Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Vad skulle man förresten tjäna på att ha många postningar? En imaginär pf-bonus? En hängiven beundrarskara? Ett liv? Jag kan rapportera att en hög postcount inte ger något av ovanstående. Nu fiskar du Hjort. Nog är dom väl hängivna alltid, dom små liven? Citera
flibben Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Vad skulle man förresten tjäna på att ha många postningar? En imaginär pf-bonus? En hängiven beundrarskara? Ett liv? Jag kan rapportera att en hög postcount inte ger något av ovanstående. Du ljuger, du försöker bara hålla allt det där för dig själv, du älskar stjärnglansen du får! Citera
Rubicon Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Har på vissa andra forum sett att man kan få en status istället. ( < 100 inlägg = nybörjare, >100 = van postare, > 1000 = spamartist). På så sätt kan man ta bort visningen av antalet inlägg och fortfarande ha information om eventuell trovärdighet. Helt fel benämningar bara <100 inlägg = forumtroll, >100 = [ingen status nödvändig], >1000 = forumtroll Citera
kfluffie Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Nu ska jag skriva ett inlägg närmare 500! Samt: Myssion, det är ett par "Spam Beginners" som bryr sig. För mig får du lika gärna ha Spam-status (0-5 inlägg) eller QoS-Status (Många inlägg utan något relevant i dem) eller gdaily-/Hjort-status (Många inlägg med mycket relevant i dem) - Du kommer alltid vara den samme för mig! En Low-stakes, pokervetande lirare som diggar Mr. Hasselhof! Så från och med denna dag ska ingen lägga allt för mycket tid på att bry sig om någon annans "post count". MVH //KF - PS. Du kan dock Editera ibland istället för ett nytt inlägg! - KF Myssion! Citera
Myssion Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 (jag gillar att skriva helt enkelt). Något OT, men ändå: använd ändra-knappen för att ändra ett inlägg och komplettera det med info som du kommer på när du tryckt på Skicka-knappen. Jag kan förstå varför en del har tyckt att du varit igång och post-count-horat när du har haft några inlägg omedelbart efter varandra i en tråd som inte är din (eller frugans) dagbok. Det där är iofs ingen dum idé. Ren bekvämlighet dock, om jag ska citera flera olika personer så är det smidigare att klicka "citera" och sedan skicka, och sedan gå över till nästa som man ska citera. Ibland är det helt medvetet dock, vissa har en tendens till att skriva kilometerlånga inlägg där de citerar fem olika personer och bemöter 9 olika inlägg, blir lite lätt jobbigt att läsa sånt ibland, då önskar jag att de hade delat upp sitt inlägg i flera så att det blir mer lättläst och luftigt liksom. Handhistorier är ett typexempel där vissa kan lägga upp dagens alla 29 intressanta HH:s i samma inlägg, utan kommentarer, orka läsa liksom, bättre med ett inlägg/HH isåfall (och kanske sålla bort de 26 mest ointressanta), mer lättläst så tycker jag. Men jag lovar att jag ska bättra mig på den punkten. Det står 1904 under din bild Myssion. Men det är väl ditt födelseår? Skönt att man blir yngre och yngre för var dag som går. Frågan är bara vad som händer när counten når 2006...? Se! Två citat från två olika personer i samma inlägg! Jag utvecklas! Citera
Klyka Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Det står 1904 under din bild Myssion. Men det är väl ditt födelseår? Skönt att man blir yngre och yngre för var dag som går. Frågan är bara vad som händer när counten når 2006...? Då blir det nyårsafton. Citera
Recommended Posts