some1blue Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Tycker det är dax att slänga upp den där gamla topp 10 listan över Åmahaturneringarna... Citera
jojje Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Vann du igen eller?? synd att mitt set med damer inte höll. Inte många outs för din del där, men men det räckte ju Citera
Mjukis Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Det kommer. Hela hemsidan e under uppdatering, orkar inte göra lite då o då utan nästan allting kommer på en gång. Håll ut. Du får köra lågstadiematte sålänge, klarar du det? Vann du förresten? Citera
some1blue Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 vann inte igen, men kom trea.. mkt bra med tanke på att självaste Totti va med.. men han kom ju "bara" tvåa han... sorry för klonken... Citera
Andersson1 Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 som regerande mästare.. när proffset.. mästarn själv är med.. så måste jag hålla med om listan är intressant läsning.. har på känn att bröderna andersson ligger 1:a och 2:a där.. mästarn totti höll nästan för det enorma trycket o slutade på en hedrande andra plats... körde taktiken TEO. NEVER laydown big slick.. eller inte? Citera
Mjukis Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Ge ma resultaten för Tisdagens Omaha så fixer jag et diweckt så ja slipper tjatet! Citera
some1blue Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 1:a otursAdde 80 - 20 lägen 2:a Omahamästarn själv.. mkt bra 3:a Regerande mästare samt topp 10 ledare 4-11 Who cares?? Citera
Herman Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det måste ju vara dags för en gammal Omaha ..snart igen? eller..? Citera
baros_milan Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 jag är med...så kul o inte folda en hand... bling bling big slick...bästa handen... Citera
some1blue Postad 9 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag är med o klonkert, är väl fortfarande mästaren i klubben? Citera
fannys Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Den ska vi peta dig från tronen... Totti??? Tror du man skulle kunna få sitta jämte nångång och titta lite när du lirar omaha... skulle vara väldigt skoj... Har spelat några gånger/månaden men har ingen riktig koll om jag ska vara ärlig. Känns som jag är fisken men ändå plussar jag. Har spelat NL SNG:s (50$), skitskoj faktiskt...och 0,5-1 till 1-2 (PL) Så tomte Totti vad ska du ha i timmen för lite lektioner?? Citera
x_totti_x Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Du lär va välkommen när du så önskar ! Citera
fannys Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 låter bra totti... Ringer nån dag när jag är för tilt för att spela Citera
Recommended Posts