Stortand Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Hallå jag spelar en hel del på webben med ett litet plus resultat! Oftast är det sit n´go och free rolls !! Det som stör mig mest är alla dess tilt / all in spelare som finns. Hur ska man bemöta dessa spelare och varför detta fenomen med att om en startar så tiltar det oftast ?? Citera
Stortand Postad 4 April , 2006 Författare Rapport Postad 4 April , 2006 problemet ligger oftast inte i detta utan frustrationen att det förstör spelet samt äter blinds. kan man på ngt sätt ta reda på hur ofta dessa i snitt bluffar då dom inte kan få "big slick" varje hand . Citera
bomben69 Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 i freerolls kan man antingen spela tight i början eller lita på turen när man har bra kort och få billiga marker Citera
majorj Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 problemet ligger oftast inte i detta utan frustrationen att det förstör spelet samt äter blinds. det är bara ett problem för dig, inte för all in-spelarna. andas djupt och vänta på korten. Citera
robster80 Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 jag älskar all in spelarna. Vänta på en bra hand och plocka dom. Citera
Recommended Posts