Klyka Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 > under vilken flik r freeroll? > skit i de snalfan! Förlåt att jag lurade er att läsa denna meningslösa tråd, men jag tyckte iaf att det var lite kul.. Citera
jozoa Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Fan va tråkig människa jag måste vara, men jag har verkligen försökt att skratta åt detta utan framgång... Citera
kfluffie Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Fan va tråkig människa jag måste vara, men jag har verkligen försökt att skratta åt detta utan framgång... Ligger här i mellan. Var ganska roligt ändå! =) Hahaha. Riktigt rolig. Citera
Daxxar Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Jag satt tyst ett tag, men sen börja jag garva som fan... Det var en klockren kommentar! Citera
bossbaver Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 > skit i de snalfan!quote] LOL, sjukt kul! Citera
Klyka Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Postad 5 April , 2006 Kul o se att det inte bara är jag som skrattar åt sånt där efter 19 SnG:s och 4 koppar kaffe... Citera
Claiwen Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 AS garv ..... god natt... mmm... snålfan!!! Citera
joeki Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Jag skrattar, men det är bara för klockan är 01:29 Citera
Jennez Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Jag såg en rolig i en chatruta på PokerStars idag. Typisk grej som man asgarvar åt eller så tycker man inte alls den är rolig... Jag raisade preflop 4 x BB med K-K och får syn av en enda snubbe. Floppen kommer A-x-x.. Vi checkar till rivern och dumfan sitter på A-3 off... 1: nh Idioten: ty Jennez: Ja, jättebra preflop call också... NOT! 1: Knacka inte på glaset till akvariet... Citera
Klyka Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 Knacka inte på glaset till akvariet... Så rätt o så bra! Citera
Daxxar Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Haha fan vad seg jag är, satt i 3-4min och tänkte: Vad fan, vadå knacka inte på glaset på akvariet? Sen som en blixt från ovan kom orden fisk + rädda + simmar iväg. Det var fan klockrent! Citera
Ceritus Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Både dom där var rätt sköna. Diggar dock den med akvariet lite mer Citera
ogredani Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 1: nhIdioten: ty Jennez: Ja, jättebra preflop call också... NOT! 1: Knacka inte på glaset till akvariet... haha den måste jag ta med mig Citera
Jennez Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Hade en rolig idag också... Eller rättare sagt liraren som snackar (bacquero) hade nog inte alla åror ute... Phils sista kommentar är rätt skön också... bacquero: huey van do goog Phil Sebben: uhhh Phil Sebben: mongoloid bacquero: tongues Dealer: Jennez has a full house, Sixes full of Aces Dealer: Game #4552933955: Jennez wins pot (800) with a full house, Sixes full of Aces Phil Sebben: sounds like mongoloid talk to me Jennez: lol bacquero: jennesie tookie meee chipers Dealer: Game #4552945855: Phil Sebben wins pot (225) Phil Sebben: BACQUERO Phil Sebben: SILENCE BOY Phil Sebben: and if your name is supposed to mean cowboy Phil Sebben: its spelled wrong bacquero: lol Dealer: Game #4552955339: h2oman100 wins pot (125) bacquero: thanks Citera
Klyka Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Postad 1 September , 2007 Kul o se att det inte bara är jag som skrattar åt sånt där efter 19 SnG:s och 4 koppar kaffe... Det var ändå inte så länge sen som 19 sng's kändes som jättemycket... Ledsen för bumpen, men kom o tänka på den här chatsekvensen o var bara tvungen o läsa den igen.. Är det inte nån som har den i sin signatur, btw? Citera
PelG Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Var för inte, den var ju kul. Citera
Recommended Posts