xkrevet Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 "Withdrawals to your credit card are granted up to the amount deposited with your credit card. Exceeding amounts need to be withdrawn either to your NETeller account or bank account. If you have used a credit card, NETeller or WebMoney when depositing, you have to withdraw the corresponding amount back to the credit card, NETeller or WebMoney before you are able to use other withdrawal options." Jag satte in X och vann Y, nu ska jag ta ut XY men undrar var X tar vägen. Alltså dom pengarna man sätter in via sitt kort, visa i mitt fall, måste man först ta ut till kortet igen. Kommer dom in på kontot eller hänger dom med som någon slags kredit? Tacksam för svar. Citera
jozoa Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 I texten står det att den summa du satte in med ditt VISAkort får endast vara den maximala summa som du kan casha ut till samma kort. All vinst du gör, Y, går inte att ta ut till VISA utan måste göras via ex NETeller eller ditt bankkonto. Med andra ord; du kan bara ta ut X med ditt VISA. Så uppfattar jag det... Citera
xkrevet Postad 4 April , 2006 Författare Rapport Postad 4 April , 2006 I texten står det att den summa du satte in med ditt VISAkort får endast vara den maximala summa som du kan casha ut till samma kort. All vinst du gör, Y, går inte att ta ut till VISA utan måste göras via ex NETeller eller ditt bankkonto. Med andra ord; du kan bara ta ut X med ditt VISA. Så uppfattar jag det... Tack! Y har jag redan fått in på kontot, dock så undrar jag var X är. Hur kollar man att det finns där det ska vara om det nu ligger på VISAkortet m.m. Citera
xkrevet Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Postad 5 April , 2006 Hittade den svenska versionen. "Uttag till ditt kreditkort godkänns upp till det det belopp du satt in med ditt kreditkort. Överskjutande belopp måste tas ut till antingen ditt NETeller.konto eller ditt bankkonto. Om du har använt ett kreditkort, NETeller eller Webmoney när du lagt in pengar, så måste du ta ut motsvarande summa tillbaka till kreditkortet, NETeller eller WebMoney innan du kan använda övriga uttagssätt." Tacksam för svar! Citera
jna Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Märkligt att det ska vara så svårt för vissa sajter att sätta tillbaks pengar till VISA-kort. På Party kan man föra tillbaks i princip obegränsade belopp till sitt kort (fast bara $10 000 per transaktion). Det är ju den överlägset enklaste utbetalningsmetoden, så det borde vara något varje sajt erbjuder. Citera
Loveless Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Pengarna som returneras till ditt kort hamnar på det konto som är knutet till kortet. Överskjutande belopp (y i ditt fall) blir troligen kvar på ditt pokerkonto eftersom de inte betalar tillbaka mer än x till visa kortet. Y måste alltså betalas ut med någon av de andra tjänsterna. Den andra delen är deras skydd mot kontokortsstölder, då eventuellt stulet belopp måste betalas tillbaka till samma ställe det kom ifrån. En sammanfattning: Belopp X måste tillbaka till ditt visa, belopp Y får inte tas till ditt visa. Citera
Recommended Posts