knallpacko Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Jag öppnade ett Netellerkonto för ca en vecka sedan, jag fick klart för mig att dom skulle göra en insättning på mitt konto under en dollar och att jag skulle bekräfta överföringen genom att skriva in den exakta summan på deras hemsida för att verifiera mitt konto. Jag fick pengarna, men man kan ju bara se summan i svenska kronor, och banken kunde inte hjälpa mig att se hur mycket insättningen var i dollar. Nån son vet hur jag ska gå till väga?? Citera
slice74 Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Jag angav summan i svenska kronor och det funkade för mig. Citera
Bojen Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Jo, dom sätter in en summa som är under 1,00 i vår valuta. Dvs. tex. 0.33:-. Då ska du skriva in 0.33 (eller bara 33 blir det nog, eftersom "0," redan är ifyllt tror jag.... Lycka till! Citera
knallpacko Postad 4 April , 2006 Författare Rapport Postad 4 April , 2006 Men summan ska ju vara under 1 dollar, på deras hemsida ska man ju bara fylla i decimalerna efter en nolla... Min insättning var 1,03 kr. Lite svårt... Citera
Bojen Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Men summan ska ju vara under 1 dollar, på deras hemsida ska man ju bara fylla i decimalerna efter en nolla... Min insättning var 1,03 kr. Lite svårt... Skumt, När jag cerifierade mig så var det en summa under 1 sek var det sagt. Men chansa på att skriva 03. Man har 3 försök på sig tror jag. Citera
striker Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Jag hade också problem med det, ring supporten. Det löste sig snabbt! Citera
maxtaby Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 När du reggar bankkontot hos NETeller så måste du ange att det är ett kronkonto. Citera
brynte5 Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Måste man verkligen ange att det är ett kronkonto? Tänkte ange att det är ett USDkonto, för att få bankens billigare växlingskurs... Citera
BLIZT Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Om det är över 1 krona så har fått det insatt i dollar och måste ta reda på hur många dollar som är insatt. När det hände mig testade jag bara att räkna om kronor till dollar med den gällande växlingskursen och det funkade. Annars borde det gå att kontakta banken och fråga hur många dollar som sattes in. Citera
Recommended Posts