Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag öppnade ett Netellerkonto för ca en vecka sedan, jag fick klart för mig att dom skulle göra en insättning på mitt konto under en dollar och att jag skulle bekräfta överföringen genom att skriva in den exakta summan på deras hemsida för att verifiera mitt konto. Jag fick pengarna, men man kan ju bara se summan i svenska kronor, och banken kunde inte hjälpa mig att se hur mycket insättningen var i dollar.

Nån son vet hur jag ska gå till väga??

Postad

Jo, dom sätter in en summa som är under 1,00 i vår valuta.

Dvs. tex. 0.33:-.

Då ska du skriva in 0.33 (eller bara 33 blir det nog, eftersom "0," redan är ifyllt tror jag....

Lycka till!

Postad
Men summan ska ju vara under 1 dollar, på deras hemsida ska man ju bara fylla i decimalerna efter en nolla... Min insättning var 1,03 kr. Lite svårt...

Skumt, När jag cerifierade mig så var det en summa under 1 sek var det sagt.

Men chansa på att skriva 03. Man har 3 försök på sig tror jag.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Postad

Om det är över 1 krona så har fått det insatt i dollar och måste ta reda på hur många dollar som är insatt. När det hände mig testade jag bara att räkna om kronor till dollar med den gällande växlingskursen och det funkade. Annars borde det gå att kontakta banken och fråga hur många dollar som sattes in.