jaha Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 var spelar de som drar in mest på nätpoker? man läser om Prahlad friedman, Erik Sagström, Bengt Sonnert, Patrik Antonius mfl. men vilka sidor spelar de på och vad heter de? finns det några riktiga höjdare på Betsson? Citera
bomben69 Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 jag tror inte de finns på betsson för betsson suger Citera
Mikey Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 B2B, UB, Full Tilt och Stars har alla frekventa besökare av high stakes spelare. Betsson ingår i OnGame där bland annat Patrick Antonius och Daniel Negreanu frekvent spelar $500/$1000 FLT. Ha det! Citera
Mikey Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 jag tror inte de finns på betsson för betsson suger Förmodligen så har du inte så mycket att backa upp det där uttalandet med Betsson och BetOnBet är två sidor som enligt mig tar hand om sina kunder jäkligt bra! Har aldrig blivit så väl omhändertagen som på BetOnBet, men även min tid på Betsson gav mig intrycket av att de sköter allting väldigt proffessionellt. Jag spelar inte på Betsson längre, men har svårt att tänka mig att de förtjänar smutskastning. EDIT: Jag säger inte att de har bäst support av alla, för det är många sidor jag inte spelat på (bl a HeyPoker som givetvis verkar ha magnifik kundservice!). Men nog med OT nu Ha det! Citera
Recommended Posts