Zalon Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Hej! Hinner inte med något mail nu eftersom jag sticker till Finland om 1 timme och är borta till på torsdag. Vi spelar iaf LIMIT hold'em nu på söndag och jag räknar med att noq och uffepuffe fixar så att folk vet att eventen blir av. Anmäl er här i tråden (noq kan editera inlägget så att man ser vilka som har anmält sig). Anmälda 1. Jonas 2. Nu får det vara NoQ 3. Maria 4. Tornie 5. Andreas 6. Puffe 7. Kaka 8. Olof 9. Pellegrino 10. Mr Stick 11. Danne 12. Per 13. 14. 15. 16. Hörs på torsdag! Citera
T_RED Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Leemeeet [li:mi:ht] ok... Jag är på... Finns det... grejer där? Citera
Buffe Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Du får väl ta med din egen....grej. Jag är för övrigt också med. (Da Defending Champ) Citera
NorthQ Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Klonk NoQ var framme å tog sin 3:e Bracelet och även först till 3st Vinnare --------- NoQ ITM --------- Jonas Maria Bubbel --------- Pinnen Citera
Recommended Posts