baller Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Musscrolla tableselection i webclienten det funkar, men så kan man inte göra det i den "riktga" clienten, varför är det så... fiiiiixa Citera
ladatarzan Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Oerhört irriterande att det inte går att scrolla. Citera
Mockasin Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 + trubblet med att man kommer till toppen när man öppnar ett bord. Citera
Sactodian Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Mockasin säger: + trubblet med att man kommer till toppen när man öppnar ett bord. Vore jätteglad om det fixades eftersom jag oftast håller till i FL-delen som kommer sist Citera
bzkt Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Inget HeyPoker kan göra åt förutom att skicka det vidare till B2Bs programmerare antar jag. Citera
fl0w Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 bzkt säger: Inget HeyPoker kan göra åt förutom att skicka det vidare till B2Bs programmerare antar jag. Nevertheless..? Citera
HeyJohan Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Men vi kan så klart ligga på dem så att de kanske ordnar det snabbare! Mvh Johan Citera
Mr Zero Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Sactodian säger: Mockasin säger: + trubblet med att man kommer till toppen när man öppnar ett bord. Vore jätteglad om det fixades eftersom jag oftast håller till i FL-delen som kommer sist Om du klickar på "Limit" högst uppe på den grå listen så vänder du på steken så att fixedborden kommer först. Citera
Recommended Posts