Zalon Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2006 så du är inte det minsta rädd för färgen? Citera
NorthQ Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 bara lite, kan nog dra in en dubbling på rivern...slår han om e det väl ba å folda...iaf om han går all in Citera
Zalon Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 kort uppdatering: horar bonusar och sånt fö rtillfället ... går helt ok. Lyckades satta mig in via en freeroll till en turnering. Gick rätt bra och kom femma och vann 400$ (jag var shortstacked och fick en coinflip mot chipleadern så det kändes okej att åka ut på det sättet). Spelar annars mest på Doyle. PLO8 är spelet och man kan lugnt säga att det är en jävla guldgruva. Exempel: 3-vägspott. Jag har AAQx och floppen är A26. Jag bettar 3 in i 4-potten. Båda callar. Turn är en Q. Jag bettar 8, en kille går all-in för 4 till och den andra snubben synar. Jag synar så klart. River Q. Killen bettar pott för 50. Jag raisar honom all-in för 20 till. Han visar AQxx utan låg. Andra snubben har 345. Rätt mycket cash till mig. Annan hand. Jag har AKJT med Ace suited. Rätt många till floppen som är K53 med backdoorflush för mig. Jag synar ett litet bet och det gör några till också. Turn Q och jag har wrap + nutsflushdraw. Jag raisar i position och får en caller med mig till rivern. Bingo! J i min färg. Potten är på 80, han agerar först. Han all-in?! Jag call. Han har 2667 inget färgdrag. Citera
NorthQ Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Gah jag har ont i huvet...men najs ju typ Citera
Tornie Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Kul där med senaste hilo handen han var liksom död redan innan och då beslutar han sig typ för att lägga in pengarna inte handen i potten för att du skulle bli rikare helt galet coolt.....Jag är hemma nu coolt va? Jag ska sova nu i 4 timmar sen ska jag gå upp och sen ska jag gå å lägga mig....Du är väl typ vaken nu å grindar mot mig jag sitter säkert någonstnas och spelar och jag läcker som ett såll så om du vill ta mina pengar så kan du ju leta upp mig...slaskar som faen...för det är coolt... Jag är ensam här hemma nu jonas om du förstår vad jag menar? Inte för att jag förstår men du kan typ chansa. Skriv något någon gång här på forumet saknar dig sjukt mycket....Typ flera år sedan du skrev något... KRAMAR Citera
Recommended Posts