Gå till innehåll

Pokerforum.nu NL Freezeout - Varje Onsdag 21.00 under april!


ParadiseEric

Recommended Posts

--- Pokerforum.nu NL Freezeout - Varje Onsdag 21.00 under april---

 

Varje onsdag kväll 21.00 under april kommer vi köra en $10+1 NL Freezeout med namnet "Pokerforum.nu" i Multi Table Lobbyn.

 

Turneringsschema april:

 

:As: 5 april 21:00 Pokerforum.nu NL

 

:2s: 12 april 21:00 Pokerforum.nu NL

 

:3s: 19 april 21:00 Pokerforum.nu NL

 

:4s: 26 april 21:00 Pokerforum.nu NL

 

 

Vad är då speciellt med detta?

 

Jo - alla pokerforumare som reggar sig för dessa turneringar och sedan skickar ett mail får DUBBLA prispengar om man hamnar ITM.

 

Turneringarna kommer att vara öppna alla, men erbjudandet om DUBBLA prispengar gäller bara för er här på forumet! ;)

 

Gör så här:

 

1. Registrera er för turneringen "Pokerforum.nu NL" (öppnar två timmar innan start)

2. Kommer ni ITM, skicka ett PM till mig efter turneringen med ert användarnamn och pokernick

3. Dubbla prispengar rakt in på spelkontot!

4. Erbjudandet gäller endast kunder registrerade på den svenska hemsidan.

 

 

Bonuspris April

 

För er som är med under onsdagarna kommer det finnas bonuspriser att vinna - bonuspriset faller ut enligt följande:

 

ITM i två aprilturneringar = $100

ITM i tre aprilturneringar = $200

ITM i fyra aprilturneringar = $300

 

Dessa bonuspengar är alltså utöver de dubbla prispengar som ni får som medlemmar här på forumet.

 

Vi ses på onsdagarna!

 

Mvh Sportingbet :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! :D ,

Hmm, sportingbet finns möjligheten att ge turneringen ett annat namn typ bara $10 nl freeze, då det för närvarande nästan enbart blir pf.nu-medlemmar som går med. Är fullt medveten om att det kan bli dyrare för er, men det kan ju även bli billigare om alla pf-medlemmar torskar ;) . Annars var det en rolig turnering med hög nivå :) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! :D ,

Hmm, sportingbet finns möjligheten att ge turneringen ett annat namn typ bara $10 nl freeze, då det för närvarande nästan enbart blir pf.nu-medlemmar som går med. Är fullt medveten om att det kan bli dyrare för er, men det kan ju även bli billigare om alla pf-medlemmar torskar ;) . Annars var det en rolig turnering med hög nivå :) .

 

Hej,

 

Ja, det är klart att det finns möjlighet till det. Men då försvinner lite av tjusningen tycker jag, eftersom detta är just "er" turnering.

 

Utomstående har ju även nu möjlighet att anmäla sig till turneringen.

 

Några andra som har åsikter om detta?

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Who-hoo!

 

Chiplead headsup, all-in med flushdrag och två överkort mot top set, klonkar flush på turn och tar hem turneringen. Det här var skoj!

 

Jasså, det var du! Nästa gång vinner jag headsupen....

Grattis i alla fall till segern/miktor

 

Jaså, det var du!

 

Stor eloge för att du sa "wp" och inte började gnälla för att jag drog ut din monsterhand. Lycka till nästa onsdag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså, det var du!

 

Stor eloge för att du sa "wp" och inte började gnälla för att jag drog ut din monsterhand. Lycka till nästa onsdag!

Jag gnäller aldrig på andras händer. I Holdem räknas alla korten! Detta skulle fler vara medvetna om!

 

Om jag gnäller, är det för att jag själv spelar dåligt!

 

PS Satte även Dagens Dubbel igår! Odds 510!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...