Aeis Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Någon som kan jämföra på något sätt hur lång tid det tar att omsätta en summa 10 gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wizzo Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Det beror ju helt på vilka summor du spelar för. Det räcker ju tex att du satsar hela beloppet 10 ggr, men om du satsar mindre summor åt gången tar det längre tid. Du får nog utveckla din fråga lite om du vill ha ett bättre svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2006 Okej jag ska satsa summan 35$. Jag spelar på 2x SH bord NL25. Har spelat 4-5 timmar hittils men räcker tydligen inte. Kan inte kolla upp hur långt man har kommit heller. Så en upskattning på hur lång tid det tar hade upskattats=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rathentox Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Jag läste inte hela tråden...radera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts