Gå till innehåll

Att spela mot en robot?


Apelsinjuice

Recommended Posts

Jag kan ta tillfället i akt och erkänna att jag är en bot.

 

Därav mina precisa och oerhört megaintelligenta analyser av hur olika händer ska spelas.

 

För tillfället huserar 32*10^9 olika spellösningar från WSOP, WPT, EPT och Sunes homegames i min databas och därför är jag oövervinnerlig.

 

P.S.

Ingen mening att försöka ens, för jag tänker inte ge ut mitt nick, eller någon annan som jag spelat mot heller med tanke på risken att ni kan räkna ut min nick. För övrigt var namnet Sune där uppe fingerat. Han heter något annat på riktigt.

D.S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En äkta bot hade aldrig gjort den tavlan:

 

"Ingen mening att försöka ens, för jag tänker inte ge ut mitt nick, eller någon annan som jag spelat mot heller med tanke på risken att ni kan räkna ut min nick." :lol:

 

Det var ju bluff-algoritmen som fixade till det där, för att göra de mänskliga forumdeltagarna osäkra på hur vi ska tolka de ndata vi har tagit emot! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha... jag är en komplicerad bot. The brother's got layers dude :)

 

Fick för övrigt ett PM som löd:

 

tjena

råka läsa att du är en bot Very Happy

vilket progam använder du? använder pokerinspector och PB+?

hör gärna av dej om du vill disskutera mer.jag har oxå en profil som spelar åt mej.

 

Guess ironi is not lost on our generation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter väldigt jobbigt att bygga en hel robot bara för att lira poker. Låter betydligt enklare att bara skriva ett program, dvs. en bot. Men det är bara spekulationer från min sida :)

Jag antar att du inte vet vad "bot" är en förkortning för? Det är bara spekulationer från min sida. ;)

 

Och jag antar att du fortfarande är helt befriad från ett sinne för humor,

Det är oxå bara spekulationer från min sida ;)

Skönt att du skrev "antar" och inte "vet" annars hade jag ju blixtsnabbt rackat ner på ditt inlägg. ;)

 

Jag uppfattar ditt nya inlägg humoristiskt, och står därför motbevisad, vilket medför att jag måste ta avstånd från mitt första påhopp och be så mycket om ursäkt.

Det är den här typen av sekvenser som gör pf.nu värt besväret! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...