MacDaddy Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 JAg floppar hålstege+har 2-överkort. Jag ges oddset 5:1 på floppen o då jag behöver 3,5:1 med mina 10 möjliga outs så callar jag(tveksam call, gör bara så ibland). -Men på turnen när jag har dryga 8:1 i odds foldar jag, vad tycker ni om det? Kände att jag redan gjort en tveksam call på floppen o släppte handen där men jag har ju trots allt oddsen. Bergmeg posted the small blind - $0.25 MidnightMan posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to omfg: , The_Slug folded faen folded schouby called - $0.50 kingofying folded jean69 folded omfg called - $0.50 ramchip folded biggdogg657 folded Bergmeg called - $0.50 MidnightMan checked ** Dealing the flop: , , Bergmeg checked MidnightMan checked schouby bet - $0.50 omfg called - $0.50 Bergmeg called - $0.50 MidnightMan folded ** Dealing the turn: Bergmeg checked schouby bet - $0.50 omfg folded Bergmeg folded schouby mucks: schouby wins $3.85 from the main pot Citera
Recommended Posts