Gå till innehåll

Granskning av pokerspelare


Rush_Of_Joy

Recommended Posts

Har gjort en liten frågespalt på CreateSurvey för att få reda på lite om pokerspelarna idag. Den vart nog inte så bra, men resultaten ska skrivas in i en rapport som skall lämnas in till en poker-okunnig, i samhällskunskapen, så det gör nog inte så mycket :) Bara han blir glad så.

 

Försök att inte tänka för mycket på min usla engelska och eventuellt någon poker-term som vart fel, och svara ärligt ;)

 

Länken till frågorna. Du är helt anonym i undersökningen, men det kanske du redan förstår

 

http://www.createsurvey.com/c/34364-gdfRRl/

 

EDIT: Tipsa även andra om denna undersökning.

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratulerar Rush_Of_Joy, du vinner SM i rak svenska-till-engelska-översättning! Bidraget är;

 

"Do you know anyone who played away his/her's monthly income atleast 1 time, on Online poker"

 

Motiveringen lyder;

 

- I all sin enkelhet och med utsökt vansinnigt användande av adverb och prepositioner krossade Rush_Of_Joy till och med japanernas bidrag "All your base are belong to us".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja mobba mig bara. Jag är riktigt ärad över att få priset. När jag skrev det där visste jag att det var fel (Det lät ju verkligen fel när jag uttalade det för mig själv .. "played Away :? ?") men jag visste inte heller hur jag skulle formulera frågan korrekt. Jag är trots allt bara en snorvalp än så länge och mina engelska kunskaper är nästan obefintliga.

Dessutom hade jag bråttom och behövde få in svar så fort som möjligt, eftersom rapporten snart skall vara inlämnad, så det fick bli som det blev. Nu vågar jag inte gå och ändra i tron om att svaren kan försvinna eller att något annat går fel. Ni verkar ju iallfall förstå frågan hoppas jag ;)

 

Så sluta mobba mig och gå och spela lite poker istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja mobba mig bara. Jag är riktigt ärad över att få priset. När jag skrev det där visste jag att det var fel (Det lät ju verkligen fel när jag uttalade det för mig själv .. "played Away :? ?") men jag visste inte heller hur jag skulle formulera frågan korrekt. Jag är trots allt bara en snorvalp än så länge och mina engelska kunskaper är nästan obefintliga.

Dessutom hade jag bråttom och behövde få in svar så fort som möjligt, eftersom rapporten snart skall vara inlämnad, så det fick bli som det blev. Nu vågar jag inte gå och ändra i tron om att svaren kan försvinna eller att något annat går fel. Ni verkar ju iallfall förstå frågan hoppas jag ;)

 

Så sluta mobba mig och gå och spela lite poker istället.

 

Jag förstod dina frågor perfectly well. Skit i gnällspikarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på igår kväll att jag missade att ha ett alternativ för "Other Games" på frågan om favoritspelen. Förhoppningsvis är inte spel som Razz och diverse andra Lowball spel samt fler, särskilt populära på spelsajterna. Kan vara ganska irriterande om man inte får välja sitt favorit spel. Men men..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...