selomii Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 ngn som vet? skriv isåfall alla ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Komplett lista? Du vet att långt flera spelar utanför prima+B2B än på just de två näten va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Du anar inte hur många siter det finns. Men jag kan hjälpa dig med en: PartyPoker EDIT: kom på att du antagligen får den bästa listan här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Min favorit SportingBet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Är detta ett aprilskämt? Sätt på TVn sätt dig med ett anteckningsblock och vänta. Inom 1h har du säkert sett 5 reklamer med andra sajter. Om du nu inte har en TV vilket verkar vara fallet köp en tidning förslagsvis Pokermagazine eller Firstpoker bläddra en till två sidor så har du säkert hittat det du söker. Ironiskt att jag och några kompisar satt och diskuterade detta igår att folk på forumet inte verkar förstå att det finns andra nätverk än prima och framförallt B2B Slutligen hur kan man undgått att missat all reklam som Partypoker pumpar och pumpat ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
selomii Postad 3 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2006 Du anar inte hur många siter det finns. Men jag kan hjälpa dig med en:PartyPoker EDIT: kom på att du antagligen får den bästa listan här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 http://www.bunnypoker.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Stackars er som inte fattar detta torra aprilskämt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts