Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Förlåt, en hel minut förtidigt...

1 muinut och 46 sekunder menar du :P

Jag har redan preparerat Corn Flakes paketet här hemma men en strumpa och ett par kalsonger för att min familj ska få det bästa uppvaknandet trots att jag vaknar när de stiger upp.

Postad

Kommer ihåg ett annat utav Gdailys hyss då han postade något osamanhängande i Resultattråden, men blev flyttat till Handanalys och slutligen OT. QoS visste inte vad han skulle ta sig till. Stor humor i vilket fall :)

Postad

gdaily, när den stora och lilla visaren är uppåt är kl. 00... :lol:

Albert, hehee... det var ett lite prank som vi kom på under TomteCupen för något år sen... :lol:

- QoS

Postad
Bli ju extra trovärdigt när tråden om RB på SS ligger bland dagböckerna :)

Den måste ligga någonstans där den inte syns på framsidan, annars blir det lite platt fall. Meningen är ju att man ska se textbannern och klicka därifrån :-)

Får det till 11 min och 46 sek. Det är en hel evighet.

Nej då, jag skrev inlägget i en osynlig grupp 12 minuter i, det flyttades ut vid midnatt (men en minut förtidigt).

Postad

ARGH!!!

WTF?!?! är det första jag hinner tänka när jag läser rubriken, eftersom att jag precis sovit först på ett govl 2 timmar för att sen sova på en madrass 3 timmar till så fattar inte min gärna vilken dag det är, det här var ingen snäll luring :evil:

Postad

Faktum är att rb faktiskt går alldeles utmärkt hos Svenska Spel. Jag mailade Kärrbrink och bad vänligt om 50% och han svarade bara att "visst, 1,25% är bättre än inget". Dessutom gick han med på att sponsra mig till WSOP. Helt sant.

• Skapa nytt...