John M Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Slutade spela poker för ca 1 år sen och vill komma igång nu igen. Har några frågor: Kan jag stänga ner mina gamla konton för att sedan öppna nya och därmed få sign-up bonus? När man laddar ett konto med pengar för att få en viss bonus efter ett antal spelade händer, kan man göra så att man sätter in pengarna, exempelvis 1000$ och sedan plockar ut 900$ så att man har 100$ kvar att spela för, men ändå får bonusen för dom ursprungliga 1000$ som man satte in? Citera
hf89fc Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Slutade spela poker för ca 1 år sen och vill komma igång nu igen. Har några frågor: Kan jag stänga ner mina gamla konton för att sedan öppna nya och därmed få sign-up bonus? Hmm oftast inte När man laddar ett konto med pengar för att få en viss bonus efter ett antal spelade händer, kan man göra så att man sätter in pengarna, exempelvis 1000$ och sedan plockar ut 900$ så att man har 100$ kvar att spela för, men ändå får bonusen för dom ursprungliga 1000$ som man satte in? Japp det brukar vara så iallafall:d Citera
Recommended Posts