Oddish Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Jag hade kanske kunnat söka reda på svaret om man tillåtits söka endast på trådrubriker (phpBB is teh suck). Hursomhelst, vad exakt betyder det, och varför heter det som det gör? Jag har förstått att det har med att förlora pengar att göra. Tack på förhand! Citera
lumor_ Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Du har alldeles rätt i att gula har med förlust att göra. Väldigt mycket förlust faktiskt. Man gular när man har spelat bort alla de pengar som man har avsatt för sitt pokerspelande. Inte kul. Jag har ingen aning om varför det heter så. Finns det månne en koppling till att "bli shanghaiad"? Citera
kfluffie Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Finns det månne en koppling till att "bli shanghaiad"? Citera
Backemann Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Se länken: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=1994&start=15 Citera
Oddish Postad 31 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2006 Alltså betyder det att man gjort slut på bankrullen. Dock verkar ingen lyckats hitta någon förklaring till varför det heter som det gör. Citera
Recommended Posts