chievo85 Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Jag är 20 år och ska göra mitt första val av fonder! Finns säkert en hel del av er som kanske "vet" vad man ska satsa på? Hoppas på lite diskution! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macaronis Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Hur riskbenägen är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 30 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Just nu så är jag riskbenägen har ju knappt några pengar o investera eftersom jag bara är 20! give me a shoot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappmail Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 jag kan skicka dig de månadsbrev som jag har använt under de senaste 2 åren. har plussat 200% sedan dess. Visst du kan hitta någon som har högre, men jag har bara haft 2 eller 3 förlustmånder sedan dess. Den första eller andra i varje månad så kommer det ett månadsbrev. Skicka mig ett PM så addar jag dig på maillistan. \F Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 http://www.morningstar.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grankott Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Fel forum? Tips: Jag betalar Solidar 295:-/år så förvaltar dom mina pengar - kan inte klaga hittills då de i princip "spöat" index och 7:e AP-fonden alla månader sen jag började spara där, förutom senaste månaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 rysslandsfonder eller baltikumfonder rockar stenhårt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Ring upp o kolla ifall du kan satsa pengarna i "oetiska fonder" såsom droger, alkohol, vapen, porr o liknande, brukar ge bra avkastning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Jag skulle åxå behöva byta ut några utav mina fonder så jag vore tacksam för lite tips, gärna högrisk fonder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Bästa ppm som garanterat ger vinst på sikt är PartyPokerMillion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Ja nog var det högrisk allt !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Ring upp o kolla ifall du kan satsa pengarna i "oetiska fonder" såsom droger, alkohol, vapen, porr o liknande, brukar ge bra avkastning... Vad är oetiskt med Porr och vapen. Droger är EV-. Partygaming inc är en bra aktie. Köp en miljon såna så lever du gott. Börsnoterade pyramidspel rockar fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimmo Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Jag skulle åxå behöva byta ut några utav mina fonder så jag vore tacksam för lite tips, gärna högrisk fonder. Verkar inte som seriösa svar är väntade men http://www.ppm.nu/tpp/fundfact/2:4;501981;:1:1;1001,200341;: Aktivt förvaltad, högrisk, lovordade förvaltare. Alla 3 fonder från Simplicity verkar lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts