QoS Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Som vanligt kör vi lite post-game snack här! - QoS Citera
moody Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Ska lira min andra pf tour nu. Lirade SÖKÖn för nån månad sen, gick åt helvete, kommer nog gå ungefär likabra nu. Men lycka till alla =) Citera
Matteprof Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 65 spelare blev det... Lycka till Citera
Mr Zero Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Jag blir giftig ikväll, åkte just ut ur pacifics $75k turnering Pocket JJ, flop J66 turn 6 river x motspelaren visar A 6... Nu jäklar Citera
martenmania Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 gdaily precis bakom - det blir inte lätt... Citera
Papa Kubo Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Själv sitter jag direkt före svarten som på en kvart fått två kåkar och en flush (tvåkortsbyte!). Citera
QoS Postad 14 November , 2004 Författare Rapport Postad 14 November , 2004 Det är var ju klurigt... sitter man med triss och åker pa färg. Men jag är kvar än så länge.... - QoS Citera
moody Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Det är var ju klurigt... sitter man med triss och åker pa färg. Men jag är kvar än så länge.... - QoS inte nu längre =( Citera
QoS Postad 14 November , 2004 Författare Rapport Postad 14 November , 2004 Jaha, så åkte man då... 2 par mot KKQQ! Svarten som satt vid mitt bord måste ha mutat 24h, fick helt sanslösa händer! RIGGAT! - QoS Citera
quizz_kid Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 jag åker nog ut på blinds jag... jag vet ju inte vilka händer jag skall spela... big slick är bra eller? Citera
Matteprof Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Ute, slår om max efter en raise med tripps i 9:or. Får call från en tomte med trips i 3:or som sätter kåken med 33322 Aaaand Im out Citera
kydyl Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 du hade åkt utan han ändå eftersom jag satt med tre tior som ochså förlorade mot 3'or mannen Citera
Matteprof Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 du hade åkt utan han ändå eftersom jag satt med tre tior som ochså förlorade mot 3'or mannen YES! Då blev man ju inte utdragen i allafall Sweet, nu slipper jag tilta och kan se tv istället Citera
kydyl Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Helt sanslöst, nu har jag haft 2 färger och en stege inom väldigt kort tid, är det nån som callar mig då... neeej varför det Citera
Papa Kubo Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Här kommer svartens senaste prestation: Spelare 1 har tretal före köpet. Spelare 2 får in en stege. Svarten får in en färg. Plus 8000 chips bara sådär. Citera
quizz_kid Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 det var jag med trissen... scatcat drar stege och svarten drar färg... då är man snart ute... svarten har riggar 24h och får monsterhänder under varje giv... Citera
Papa Kubo Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Någon minut senare. svarten höjer med ett tvåpar. Motståndaren synar med ett färgdrag som går in. svarten slänger ett kort och får en kåk. Handen därpå. En spelare trycker in sina sista penningar, problemet är bara att svarten sitter på stora mörken med en färdig stege. Citera
Papa Kubo Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 quizz, du skulle höjt mer före köpet med tretalet. Citera
quizz_kid Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 quizz, du skulle höjt mer före köpet med tretalet. jo, det är möjligt... inte så bra på det har med mörkpoker... jag hade säkert ändå fått syn av de båda monsterstackarna... det var ganska kul ändå... sitter just nu på ett 5CD-bord... får nötstege innan byte 3 ggr på raken... riggat som sagt... hur ska man spela pre om man fångat en färg/stege/kåk innan bytet?... för att få ut så mycke som möjligt menar jag... Citera
Papa Kubo Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 det var ganska kul ändå... sitter just nu på ett 5CD-bord... får nötstege innan byte 3 ggr på raken... riggat som sagt... hur ska man spela pre om man fångat en färg/stege/kåk innan bytet?... för att få ut så mycke som möjligt menar jag... Eh, det finns inga nötstegar i mörkpoker. Iallafall, har du en färdig hand måste du naturligtvis försöka få in så mycket pengar som möjligt före köpet, eftersom folk antingen måste ha en jäkligt bra hand eller vara ganska dumma om de ska syna någon som står nöjd och sen bettar ut. Citera
Papa Kubo Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Jag tror att svarten har rubbat balansen i hela turneringen. Då han satt vid mitt bord fick jag bara skräp, då han flyttades till ett annat bord (tack gud!) fick jag tre tretal på raken och sedan en färdig stege som grädde på moset. Citera
QoS Postad 14 November , 2004 Författare Rapport Postad 14 November , 2004 Den har turneringen har övertygat mig om att 24hPOKER är riggat! - QoS Citera
emilio_barzini Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 jahopp, åkte som 37a. Vem vare som röstade på mörkpoker? Citera
QoS Postad 14 November , 2004 Författare Rapport Postad 14 November , 2004 Vem vare som röstade på mörkpoker? Ja, erkänns så at jag kan banna er från forumet! - QoS Citera
Recommended Posts