Gå till innehåll

Datorstrul vid pokerspel


Brezz

Recommended Posts

Visste inte riktigt var jag skulle fråga men testar här.

 

Mitt problem är att datorn blir seg som f-n när jag spelat några timmar. Multitablar på partypoker och kör pokertracker (databasen börjar bli stor) samt pokeracehud.

 

Datorn har ca 3år på nacken, är det helt enkelt dax och köpa en ny eller finns det något annat man skall göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visste inte riktigt var jag skulle fråga men testar här.

 

Mitt problem är att datorn blir seg som f-n när jag spelat några timmar. Multitablar på partypoker och kör pokertracker (databasen börjar bli stor) samt pokeracehud.

 

Datorn har ca 3år på nacken, är det helt enkelt dax och köpa en ny eller finns det något annat man skall göra?

 

Jag köpte ny jäkligt bra dator för ett halvår sen kanske. Har lite samma problem i perioder. Känns som det är partyklienten som är lite slö bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

LOL, som hittat., men då är den med på marknaden ett tag iofs.. :P

 

Kolla också på den där pärlan!

 

Ljudkort AC'97

 

För 60 papp vill jag fan inte ha något Inbyggt jäkla skitkort som är integrerat i moderkortet!! :shock:

 

Då ska man ha Creatives värsting iaf, vad det nu är!

 

Detta måste vara den mest ovärda datorn någonsin! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Antagligen inget problem med datorn, problemet ligger förmodligen i partypokers ny klient, speciellt om man ändrar storleken på borden mkt. Starta om klienten eller datorn lite då och då så e det ingen problem.

 

Jojo men starta om datorn kan man ju inte hålla på med hela livet :) Om man köper någon riktigt grym dator kan man bli av med det här problemet då tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...