Lunkan88 Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 HU SnG Bord: K - Q - A - J - T HERO Check frodepus Bet (50.00) HERO All-In (1,997.00) frodepus Fold HERO Payback (1,947.00) HERO didn't show hand HERO wins: 400.00 Att råka ut för en check-raise är ju alltid skrämmande ... Citera
Lunkan88 Postad 29 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2006 Nuts ligger ju på bordetnice Glömde fold-raden i första redigeringen ... Citera
Morbo Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 jag hade blivit astiltad, och jag menar astiltad, om jag hade varit din motståndare. sjukt att det fungerade dock. Citera
Saint_Bjorn Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Underbart! Hur länge funderade han? Han kanske felläste klövern som spader (har hört talas om att det finns en del grottmänniskor som fortfarande använder tvåfärg ). Citera
Billskog Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 jag hade blivit astiltad, och jag menar astiltad, om jag hade varit din motståndare. sjukt att det fungerade dock. Det är en SnG så det finns ingen rake Citera
Skadast Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Underbart! Hur länge funderade han? Han kanske felläste klövern som spader (har hört talas om att det finns en del grottmänniskor som fortfarande använder tvåfärg ). Man vad f-n. Har man för hög upplösning för att kunna se skillnaden mellan spader och klöver kanske man skulle sluta multitabla 13 bord Kan väl inte ha varit annat än ett missklick, eller är jag för blåögd nu? Citera
Recommended Posts