unreal Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Hej, Undrar vilka av de skattefria sajterna som man kan sätta in pengar genom Neteller och ta ut till bankkontot (bank wire)? Undrar mest över cryptologic-sajter. Tack * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
acidcrawler Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Jag undrar samma sak! Vilka sajter ha egentligen gratis uttag via bank wire när man satt in pengar genom neteller. Multipoker var ju kanon när den sidan fanns. Citera
espinola Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Hej, Undrar vilka av de skattefria sajterna som man kan sätta in pengar genom Neteller och ta ut till bankkontot (bank wire)? Undrar mest över cryptologic-sajter. Finns väl någon tidigare tråd om detta har jag för mig. Men sidor det funkar på är... *Expekt.com *Partypoker.com *Eurobet.com . . . Funkar säkert på flera? Citera
acidcrawler Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Hej, Undrar vilka av de skattefria sajterna som man kan sätta in pengar genom Neteller och ta ut till bankkontot (bank wire)? Undrar mest över cryptologic-sajter. Finns väl någon tidigare tråd om detta har jag för mig. Men sidor det funkar på är... *Expekt.com *Partypoker.com *Eurobet.com . . . Funkar säkert på flera? På partypoker kostar det 35 $. På expekt så kan man inte sätta in med neteller och ta ut till bank. Citera
espinola Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 På partypoker kostar det 35 $. På expekt så kan man inte sätta in med neteller och ta ut till bank. Party: stämmer, jag är van att plocka ut till visa. Expekt: Funkar för mig Citera
Recommended Posts