Gå till innehåll

Klubba Pingvin


SantaClawzz

Recommended Posts

Hittade ett totalt meningslöst men beroendeframkallande spel på internet. Eftersom jag hittade detta kan jag tänka mig att jag är sist av alla på hela jordklotet som spelat detta. Kul är det iallafall.

 

http://home.kabelfoon.nl/~hopha/penguin.swf

 

Mitt rekord ligger på 593,5m

 

Jumborekordet på 160m

 

edit:

Här kommer en hel samling för de som vill förkovra sig i pingvinklubbning :D

http://penguin.inmyroom.org/games.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nanaca Crash är mycket roligare :)

 

1 356,75 fick jag efter att ha lyckats med en combo special och kräket bara studsade hej vilt hur länge som helst. Är det ett bra resultat?

 

Fick 1589,85 på andra försöket. Fatta inte så mycket av det dock... ;)

 

1 979,64 nu, men jag förstår inte vad jag ska göra tyvärr. Det här känns som poker - ren tur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 979,64 nu, men jag förstår inte vad jag ska göra tyvärr. Det här känns som poker - ren tur

 

Få gubben att flyga så långt som möjligt ;)

 

Endel tjejer ger en extra kraft, några saktar ner en och en stannar en helt. En kille ger en extra höjd, en minskar den.

 

Man kan ge den flygande gubben extra kraft genom att klicka när AERIAL lyser blått eller rött och då kommer tjejen med cykeln fram igen. Om man gör det när AERIAL lyser rött får man en knugg uppåt (bra om man är på väg att landa på thejen som stoppar en). Om man gör det när AERIAL är blå får man en knuff neråt (bra om man vill träffa en tjej som ger en extra kraft).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt rekord för kvällen är 2039.5m.

 

Mitt alltime personliga rekord är 13489.89m i längd och mitt rekord i meter över marken är 313m (över ett år sen).

:lol: Fasiken vad du har memorerat. Har spelet tagit upp stor del av din fritid? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt rekord för kvällen är 2039.5m.

 

Mitt alltime personliga rekord är 13489.89m i längd och mitt rekord i meter över marken är 313m (över ett år sen).

:lol: Fasiken vad du har memorerat. Har spelet tagit upp stor del av din fritid? ;)

 

Går ju skriva ner i en liten textfil :roll:

 

Grymmt beroendeframkallande :evil:

 

5432.00 nya kvällsrekordet :twisted:

 

Edit: nytt kvällsrekord, fast i träsket igen :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nanaca Crash är mycket roligare :)

 

1 356,75 fick jag efter att ha lyckats med en combo special och kräket bara studsade hej vilt hur länge som helst. Är det ett bra resultat?

 

Fick 1589,85 på andra försöket. Fatta inte så mycket av det dock... ;)

 

1 979,64 nu, men jag förstår inte vad jag ska göra tyvärr. Det här känns som poker - ren tur

6600 :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...