Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 288
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Allt jag hör om den här sidan är hur groteskt dåligt många spelar.... usch.. vad säger den om oss svenskar som pokerspelare? :roll:

Trodde du verkligen att över 3-4% av svenskarna var skickliga pokerspelare?

Postad
8-) Tycker man blir helt förvirrad när man spelar med sek.

I vanliga fall betar man kanske ut 5€ det låter inte så mycket men när det står 50 sek låter det mycket mera :lol:

Var glad att det står i kronor. Tänk om allt varit uttryckt i kebabrullar eller calzone. Det hade varit riktigt jobbigt.

Postad

deras tourneys verkar starta oberoende av antal spelare....såg att 500+50 sek startade med två spelare.

med prispott:

1:a 500

2:a 300

3:a 200????? :shock::shock::shock:

ska bli kul att se hur den slutar.

Postad

jag gillar det här skarpt faktiskt... att busta fiskar asso

haha nä men det är en grymmt skön klient som jag tycker flyter på bra och lite annat jox som är grymmt, men vad fan är det för skillnad på lägger mig och lägg mig i förvals alternativen?

Postad

Har tydligen ett spelkort, inte en aning om att jag hade det, får bli att ringa supporten.

EDIT: Går det att spela eller komma in i klienten när man har ett spelkort men inte vet kortnummret?

Postad
Hur ballt är detta då? Svenska Spels pokersatsning har efter 12 TIM fler cashgame spelare än B2B !

Och kom nu och säg att svenskarna inte är monopolvänliga!

Vad har detta med monopol att göra?

Postad
Hur ballt är detta då? Svenska Spels pokersatsning har efter 12 TIM fler cashgame spelare än B2B !

Det råkar inte vara så att du ser bara antalet spelare i just det skinnet på b2b du använder. Så totalet spelare är fler? jag vet inte bara en tanke jag hade.