Potz Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Svinto, då ploppar du i "only use data from the current game level" i preferences-filter så har du fixat det... Så PT kan skilja på 6-max och fullbord på samma nivå? På crypto så måste man ju själv välja 6-max el fullbord varje gång man trackar ett bord med GT+ så jag tog för givet att de inte skiljdes åt... Citera
baller Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Den kan skilja på det, dock beror lite på vilken site.. precis som du säger... Citera
Ebola Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Orkar inte läsa igenom alla 30 sidor just nu så har en snabb liten fråga, när jag ska importera turneringshänder från prima så säger den att den inte kan importera eftersom att det är playmoney hands? Hur komma förbi? tacksam för svar! Citera
Partyjack Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Har läst igenom de flesta av dessa sidor nu, men lyckas inte hitta svar på något jag desperat behöver hjälp med. Har tänkt pröva pokertracker eftersom jag är en riktig statistikgalning, problemet är bara att jag spelar på B2B via unibet. I Pokertrackers egna lista över sidor finns B2Bnätverket inte med till skillnad från alla (?) andra sidor. Alltså måste jag importera HHs manuellt, eller fungerar det inte alls till B2B ännu!? Om det fungerar, hur ska jag få till det!?? Citera
baller Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Ebola - Pt stöder inte prima turneringar, går inte att göra så mycket åt, eller jo, du kman skcira scipt som omformaterar prima turneringarna till någon av de format som stöds.. mig veterligen finns inte detta sedan tidigare .. Partyjack - well stöds inte i nuvarande form men finns converter som gör att du kan importera händerna Citera
Partyjack Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Okej, tackar! Hittar jag den convertern i närheten av pokertrackerhemsidan? Eller är det något jag verkligen måste leta upp? Citera
bzkt Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 va kostar pt Kom igen, så svårt är det inte att hitta direkt. De har en fet "Want to buy?"-länk direkt på deras hemsida. http://pokertracker.com/regpt.html Citera
Gyre Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Hur gör man för att tracka bord man själv inte sitter på? Eller går det inte? Citera
yoyo Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 behöver hjälp ja laddade ner pt igår men får den inte att funka när ja ska importera hh så säger pt att det inte finns några filer att hämta i min dator är det några inställningar ja missat ja spelar på expekt Citera
Potz Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Hur gör man för att tracka bord man själv inte sitter på? Eller går det inte? Vet inte var du spelar men på partynätverket trackas alla bord du har öppna även om du inte sitter vid dem. Så är inte fallet för crypto. Citera
Loveless Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 behöver hjälp ja laddade ner pt igår men får den inte att funka när ja ska importera hh så säger pt att det inte finns några filer att hämta i min dator är det några inställningar ja missat ja spelar på expekt Ett par saker att tänka på. 1) Se till att expekt sparar HH på din dator. 2) Se till att du har laddat ner det specialverktyg som PT behöver för att läsa prima-nätverkets händer. 3) Se till att PT hänvisar till rätt fil när den letar efter HH. Då ska det fungera. Dock endast för cashgames. Citera
Dazen Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Någon vänlig själ som har auto-rate "rules" till pokerstars "9-max" ring games? danke Citera
baller Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Skulle vilja påstå att autorate rules för 9max och 10 bord inte skiljer sig speciellt mycket... Citera
Skumdum Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 finns det nåt svar på frågan var man hittar converter så man kan använda pokertracker till unibet? Citera
Magnum Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Har haft ett uppehåll på ett par månader och nu när jag försöker köra PT Multipoker så får jag detta meddelande Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. The error messages were written to a file named c:\program\poker tracker v2\PTAI_ErrorFile_20050811_002619.txt - 10 file(s) read - 0 new hand(s) were imported. Citera
Ekenstar Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Har haft ett uppehåll på ett par månader och nu när jag försöker köra PT Multipoker så får jag detta meddelande Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. The error messages were written to a file named c:\program\poker tracker v2\PTAI_ErrorFile_20050811_002619.txt - 10 file(s) read - 0 new hand(s) were imported. Laddat ner senaste patchen från deras hemsida? Citera
Magnum Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Tror det vad är det fär verision ? 2.07.03 tog jag hem Citera
Ekenstar Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Tror det vad är det fär verision ? 2.07.03 tog jag hem jupp c:\program\poker tracker v2\PTAI_ErrorFile_20050811_002619.txt Vad står det i errorfilen då? Citera
Magnum Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Varje gång den försöker ta hem en hand står det så här i filen C:\Program\MultiPoker\HandHistory\Stackhunter\20050810\Table 37049 (6 max).txt : Unable to get the game level...$100 NL Texas Hold'em - Wednesday, August 10, 17:57:46 EDT 2005 Citera
in|sane Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Har lyckats med konststycket att få min data klocka permanent inställd på AM/Pm tid fast PT är stängt. Någon som vet hur man fixar detta? har försökt ändra tidszoner men händer inget, och när jag försökt synkronisera klockan online så funkar det inte. Just nu är klockan inställd på rätt tidszon, och visar rätt tid, men det är 4:57PM istället för 16:57, lite irriterande sådär. Citera
in|sane Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 En annan grej också. Får inte alls tournament summary att funka i PT. När jag med PT kollar mailen efter summarys skickade av PartyPoker så hänger sig PT. Någon som vet vad man ska göra eller om man kan få in turneringarna till PT på något annat sätt ? Citera
baller Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Du ställer om nationella inställningar i kontorllpanelen på din dator. Om du tycker att datorn hänger sig behöver det inte vara fallet, vänta ut den bara så kommerPT i fatt, ett par features ser ut som om det hänger sig men i självverket jobbar den... (beror på dator osv iofs) Citera
Recommended Posts