Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Wild Jack poker. Menar tar många dagar innann pengarna kommer. Det ska egentligen ta 72 timmar. Men tog 100+ för mig och sen gnällde jag så de fick stoppa dem manuellt...

Postad
Wild Jack poker. Menar tar många dagar innann pengarna kommer. Det ska egentligen ta 72 timmar. Men tog 100+ för mig och sen gnällde jag så de fick stoppa dem manuellt...

ehh det står på sidan att man måste spela Raked hands :(

Postad

ehh det står på sidan att man måste spela Raked hands :(

Ja du måste spela 250 raked hands för att kunna ta ut pengarna. Men de kommer direkt.

Man måste väll spela endel på pacific för att ta ut också ;)

• 3 weeks later...
Postad
Det måste man på alla sidor så vitt jag vet.

Pacific har ganska dryga omsättningskrav innan man får casha ut.

okej vilka och hur ??

Exakt. Vilka och hur?

Är det någon tidsgräns på pacifiks omsättningskrav?

Postad
Det måste man på alla sidor så vitt jag vet.

Pacific har ganska dryga omsättningskrav innan man får casha ut.

okej vilka och hur ??

Jag har för mig att du måse omsätta bonusbeloppet 20 ggr innan du får ta ut pengarna. Däremot finns det ingen tidsgräns, vad jag har märkt.

Postad
Pacifiks bonus verkar jävligt svår att rensa. Spelat halva dan och rensat 0,03$ så här långt.

I den takten lär det ta ca 10år

?

För att klara av Pacifics bonus så behöver du spela för 20 ggr bonusen på $100 dvs omsätta $2000 om du tar maxbonusen.

Det du kanske ser på är "Comp points". De får man 1 per $10 man omsätter och de kan konverteras till 1 dollar om man har 100 av dem så du har därmed ca 3 comp points dvs då måste ha omsatt $30 när du spelat poker. ($2000 i omsatt kapital motsvarar 200 Comp Points som då kan converteras till $2).

Du spelar på för låg nivå. Med $500 på kontot så borde du spela på typ NL50 eller FL1/2 - och då borde du inte satsat så lite som $30 totalt under en halv dag.

Pacifics bonus är av typen att man måste satsa pengar i potten för att cleara bonusen.

• 2 weeks later...