QoS Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Lite post-game snack här då! Hela 32 spelare som battlar om Xboxen. Lycka till allihopa! - QoS Citera
Nusseman Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Jag hoppas grannen inte märker att jag tjuvar på hans trådlösa. Fast å andra sidan, lite snäll måste de ju vara mot mig som är nyinlyttad. Citera
iremmats Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Raisar 90% av händerna. Stackars mitt bord Citera
Timmi Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 lol enda jag träfafr mot e ebolaKK 4 ggr set Citera
freddo2001 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 När man äntligen får en bra hand (QQ) så ska självklart essen finnas hos motståndaren. Känns lite surt att hamna 10.. Citera
Timmi Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 När man äntligen får en bra hand (QQ) så ska självklart essen finnas hos motståndaren. Känns lite surt att hamna 10.. Ja men folk bara vänta, du ställde ju varenda hand Själv så bubbla man med AA vs 98s flop 99Q Citera
kauppinen Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Grattis Skanke! Vad tycker du, skulle jag ha foldat TT handen när jag mötte JJ när vi var tre kvar?.....var nära till det men tänkte att det skulla vara för vekt Citera
QoS Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 Skanke, grattis till x-lådan! Alla som vid finalbordet han samla på sig anteckningar med sina händer, PMa dom gärna till mig så ska vi göra fin-fin podcast av det hela. - QoS Citera
Skanke Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Grattis Skanke! Vad tycker du, skulle jag ha foldat TT handen när jag mötte JJ när vi var tre kvar?.....var nära till det men tänkte att det skulla vara för vekt Du skulle nog kunnat hitta folden där, men jag hade troligen tryckt in jag med.... Vi får se vad proffsen säger... Citera
Skanke Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Om det är någon som är sugen på en tokfin X-BOX är jag villig att sälja min nya.... Bästa pris på pricerunner är ca 4000 kr inkl frakt, kom med ert bud via PM om intresse finns..... QoS Radera posten om den inte får finnas Citera
QoS Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 QoS Radera posten om den inte får finnas Kan tänka mig låta den finns kvar mot säg en ny X-låda... - QoS Citera
Skanke Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 QoS Radera posten om den inte får finnas Kan tänka mig låta den finns kvar mot säg en ny X-låda... - QoS Kommer en efter nästa Xbox laddad PF turnering Citera
ShazPur Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Alla som vid finalbordet han samla på sig anteckningar med sina händer, PMa dom gärna till mig så ska vi göra fin-fin podcast av det hela. - QoS Trodde jag skulle kunna klämma ut en massa händer från Handhistory funktionen hos cashieren, men den ville bara ge ifrån sig en massa gamla cashgame händer, så det blir tyvärr inte några händer dokumenterade från mig... Citera
Jossse1 Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Grattis Skanke.. Jag byter gärna iPod'en jag vann förra helgen mot Xboxen...Lol Jossse Citera
Skanke Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Grattis Skanke.. Jag byter gärna iPod'en jag vann förra helgen mot Xboxen...Lol Jossse Vunnit två ipod´s oxå så det känns inte jätte akrtuellet Citera
Recommended Posts