Revenge Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 * Lite RP - QoS * Vad står * Lite RP - QoS * för ? Citera
wolf Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Rubrikpill, QoS har som vanligt varit framme och trollat lite med rubriken Citera
kfluffie Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 * Lite RP - QoS * Vad står * Lite RP - QoS * för ? QoS och många andra vill ha ett strukturerat forum och med det ska det finnas lättöverskådliga rubriker så alla gör vår QoS en tjänst genom att direkt välja ut fina rubriker (PS. Han ändrar även om man skriver ett litet stavfel eller fel begynnelsebokstav!) MVH //KF Citera
Myssion Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 (PS. Han ändrar även om man skriver ett litet stavfel eller fel begynnelsebokstav!) Ibland ändrar han tillochmed till något som är helt språkligt/grammatiskt inkorrekt. Citera
kfluffie Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 (PS. Han ändrar även om man skriver ett litet stavfel eller fel begynnelsebokstav!) Ibland ändrar han tillochmed till något som är helt språkligt/grammatiskt inkorrekt. "tillochmed" eller "till och med" ? Hmm ... Svårt det här. Ska det inte stå "till och med" ? Det känner mer rätt så, men jag har ju haft fel förut ... QoS? Citera
ades_va Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Jag kommer ihåg förut när QoS var lite mer aktiv, då brukade jag aldrig skriva några rubriker utan lät han fixa det åt mig Citera
QoS Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Heehee... jag gör en hel del fortfarande, i det dolda! - QoS Citera
jna Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Inte jätteinformativ rubrik på denna tråd heller va? QoS, agera Citera
Recommended Posts