Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Skulle ha varit med och spelat den 26 mars var meningen, men det var ingen som var där och öppnade.

Fick ringa runt lite, för att till slut få reda på att det var inställt pga för dålig uppslutning.?????

Åkte hem och kollade både hemsidan och här på forumet, men ingenstans står det om nåt inställt.????

Hur kommer det sig, undrar jag. Får väl påta mig lite av ansvaret för det, eftersom jag sitter med i styrelsen, men jag har inte hört nåt om att det skulle vara inställt. Kanske dax för mig att engagera mig lite mer i arbetet runt och i klubben.

Föranmälde mig via hemsidan, men nu ser jag ju att den inte är uppdaterad. Visserligen är webmaster själv iväg och spelar storpoker.

Nu måste vi i styrelsen få till nån form av nätverk så att detta inte upprepas igen, i slutänden kan tyvärr detta medföra att vi tappar medlemmar, och det vill vi ju inte.

Jerry

Postad

Håller med dig Jerma, mobiltelefon har alla och om någon ur styrelsen beslutar sig för att ställa in så får denne lägga upp det här i forumet och kanske sätta upp en lapp ute vid klubben.

Hade jag haft möjlighet hade jag lagt upp det på hemsidan men nu fanns inte den möjligheten.

Tyvärr så va det så att några hade anmält sig medans jag varit borta så det hade kunnat blivit av.

Men tyvärr....