iremmats Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Läste Matteproofs bloggande från Grebbestad. Han skrev om nån som hade 100 kvar igår vid chipracet. Tänkte då på följande; Antag att man har 75 kvar. Kan man bli utslagen vid chipracet?? Citera
Trolldeg Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Är så säker att jag läste om någon kille på cosmopol som fick köra chiprace om sina sista marker sen gick han och vann turneringen. Sen kom Ola och sa att det var helt fel och att han skulle ha fått en hunka utan att behöva köra chiprace. Tyvärr är jag inte särskilt bra med sökfunktionen så jag hittar inte tråden. (Det kan ha varit på wsop.info också) Citera
Jake Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Nej, man kan aldrig bli utslagen, man växlas då uppåt. Citera
kilsmo Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Här finns regeln som ovanstående hänvisar till: http://www.svenskapokerforbundet.se/page.cgi?action=view&ID=1408 §2.16.1 Citera
Viridis Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Tror man ska få en chips av lägsta valören. Man kan alltså inte åka ut vid ett chiprace. Citera
pagelius Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Man är med i racet! Men om man inte vinner får man ett chip av den lägsta valören. Citera
Recommended Posts