djhenke_82 Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Hej behöver ha lite hjälp. Skickar mail men alla hamnar i skräppost. Har nån lite tips på program eller vad man ska göra. Henke Citera
Sisko Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Din mail hamnar alltså i skräppostfoldern hos den du skickar till eller? Det skulle kunna vara att du skickar från till exempel hotmail eller yahoo som ofta blockeras. Skaffa en annan adress isåfall (gmail?). Citera
djhenke_82 Postad 24 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2006 Din mail hamnar alltså i skräppostfoldern hos den du skickar till eller? Det skulle kunna vara att du skickar från till exempel hotmail eller yahoo som ofta blockeras. Skaffa en annan adress isåfall (gmail?). Har en mail info@boraspropoker.se. Men jag tror jag skickade för många mail med den så allt man mailar med boraspropoker.se kommer i skräppost. Hur många mail kan man skicka i outlook utan att det ska bli spam? Jaja får kanske fixa mig en ny adress. Om ingen annan har några tips. Citera
Loveless Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Många email-program anser att mail med fler än x mottagare är spam. För att du ska komma runt detta så använder du bcc (hemlig kopia) istället för cc (kopia) när du anger flera adresser. Då ser inte mottagaren att samma mail har skickats till flera. Citera
Pokershark Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Tror att många spamfilter automatiskt lägger mail från adresser med "poker" i namnet i spamfoldern. Citera
djhenke_82 Postad 24 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2006 okej ska kolla om det funkar i kväll....Tråkigt att det spamas när meningen är att det inte ska göra det....Ska testa era tips... Skriv mer om det är någon mer som vet något... Henke Citera
Recommended Posts