Gå till innehåll

Jag älskar färgdrag!


aplsin

Recommended Posts

Mmmm. Men jag har fortfarande svårt att se en spelare som spelar 22-AA, AK-AQ utg. Spelar du 22 kommer du nog förmodligen att spela en och annan 56s också.

 

SÅ stor skillnad är det dessutom inte. Floppar du inte riktigt bra så lägger du dig. Skillnaden är att det är något fler scenarion som är "bra" för 56s än för 22. Klarar man inte av att se när 56 på bräda 5KQ är bra och inte... då har man problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm. Men jag har fortfarande svårt att se en spelare som spelar 22-AA, AK-AQ utg. Spelar du 22 kommer du nog förmodligen att spela en och annan 56s också.

 

SÅ stor skillnad är det dessutom inte. Floppar du inte riktigt bra så lägger du dig. Skillnaden är att det är något fler scenarion som är "bra" för 56s än för 22. Klarar man inte av att se när 56 på bräda 5KQ är bra och inte... då har man problem.

 

Det är ingen höjdare att floppa färgdrag etc i dålig position.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm. Men jag har fortfarande svårt att se en spelare som spelar 22-AA, AK-AQ utg.

 

Vad snackar du om? Tro fan att jag spelar AK UTG NMW.

 

Är det FR eller SH vi snackar om? NL, FL? Skit samma, AK spelar jag UTG NMW.

 

Skulle jag inte spela AA, KK, QQ, JJ, TT, 99, 88 UTG? Hallååååå?

 

Va? Kör du inte en SAAB? Vad konstigt!

 

 

Ge dig nu. Endera läser du och försöker förstå vad jag menar, eller så skiter du i att svara. Att plocka ut brottstycken som egentligen betyder något annat för att försöka visa att jag är dum, det är faen bara idioti. Snacka om att göra sitt bästa för att få en diskussion att urarta.

 

Jag upprepar: Jag har svårt att se en spelare som spelar 22 utg lägga alla SC. Spelar du 22 utg tyder det, FÖR MIG, på att du förmodligen spelar en massa mer händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...