Soderbroder Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Tycker att sportingbets klient är riktigt snygg men saknar 4-colour deck. Går det att fixa? Citera
ParadiseEric Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Tycker att sportingbets klient är riktigt snygg men saknar 4-colour deck. Går det att fixa? Hej, Det ligger med på vår önskelista till Boss Media. Mvh Sportingbet Citera
Soderbroder Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2006 bra bra. jag börjar gilla sportingbet mer och mer efter det inledande supportstrulet. vad mer står på eran önskelista. får man be om följande: - export av hand histories som kan importeras till poker tracker. - att chatfönstret till livesupporten inte täcker allt hela tiden. Citera
Matteprof Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 - export av hand histories som kan importeras till poker tracker. Nej nej, ta bort det från önskelistan. Inga fuskprogram ska vara tillåtna. Det är ju guld att slippa statistikprogram som ska spela åt en Citera
ParadiseEric Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 bra bra. jag börjar gilla sportingbet mer och mer efter det inledande supportstrulet. vad mer står på eran önskelista. får man be om följande: - export av hand histories som kan importeras till poker tracker. - att chatfönstret till livesupporten inte täcker allt hela tiden. Det är mycket på listan, men det som kommer härnäst är: - Möjlighet att se sina raked hands - Notes på spelare Mvh Sportingbet Citera
Soderbroder Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2006 fan jag fastnar mer och mer för sportingbet trots att jag var apförbannad på en vecka sen. ni gör uppenbarligen nåt rätt. statistikprogram är bra för oss som inte begriper nåt annars . multi table turnys i 7CS skulle göra alla till vinnare . Citera
Recommended Posts