AoZ Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Reggade just ett neteller konto för att jag tänkte föra över pengar från en b2b-sajt till en annan b2b-sajt. Mitt neteller konto är i Euro. Kostar mina överföringar då något? Hur snabbt går det? Jag är helt grön vad gäller Neteller men visst kan jag föra över från ett b2b skin till neteller (gratis?) för att sedan direkt dem kommit in på netellern föra över dem till ett annat b2b skin? Syftet med edtta är givetvis att jag tänkte nbyta sajt för att ta del av en bonus. Tacksam för svar. Citera
SweCyrus Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Reggade just ett neteller konto för att jag tänkte föra över pengar från en b2b-sajt till en annan b2b-sajt. EDIT: när ska jag lära mig läsa då... Frågan har jag inget svar på, men det är iaf gratis när man skickar $ till ett $-netellerkonto. Citera
AoZ Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2006 ingen som har några erfarenheter att dela med sig? Citera
Recommended Posts