Gå till innehåll

riggad site


MacDaddy

Recommended Posts

så där ja, 6e gången av 7 sngs där jag åker med minst 70% favorit på flop. De här jävlarna kommer inte undan kan jag lova.

 

Ni som vet vart man ska vända sig, skriv här, resten piss off pls.

 

Lite gulligt är det ändå att du skriver det här, fullt övertygad om att pacific skulle rigga SnG turneringa r :lol::lol::lol:

 

 

btw, berätta gärna utförligt om alla händerna, jag har åkt på rivertrippar så det räcker idag, jag vill gärna höra någon berätta om sina egna AK mot AQ osv, pls, go on, låt inte mig störa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

btw, berätta gärna utförligt om alla händerna, jag har åkt på rivertrippar så det räcker idag, jag vill gärna höra någon berätta om sina egna AK mot AQ osv, pls, go on, låt inte mig störa!

 

Men tjena, klart sånt händer ofta, men bli utslagen i 6 av 7 när man är 70-85% favorit efter flopp ä inte slump. Vi snackar inte ens 1% möjlighet att sånt ska ske, vi snackar inte ens 0,1% möjlighet utan 10 000 delars procent.

 

Det jag tror är att det sitter uttråkade tekniker på siterna som gillar o rigga för skojs skull. Det hade jag gjort om jag haft möjlighet till det. HAHA klonka spader 5 som gav han str flushen o slog hans kåk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tjena, klart sånt händer ofta, men bli utslagen i 6 av 7 när man är 70-85% favorit efter flopp ä inte slump. Vi snackar inte ens 1% möjlighet att sånt ska ske, vi snackar inte ens 0,1% möjlighet utan 10 000 delars procent.

 

Det jag tror är att det sitter uttråkade tekniker på siterna som gillar o rigga för skojs skull. Det hade jag gjort om jag haft möjlighet till det. HAHA klonka spader 5 som gav han str flushen o slog hans kåk...

 

Alltså, 7 sng säger ingenting även om jag inte betvivlar att du haft en helvetes otur. Slumpen är hela tiden en stor faktor och om man börjar titta på vilka kort som kommit i 7 givar så är sannolikheten för just det som hände alltid så liten att det nästan är sjukt att det har hänt.

 

Börjar man koppla ihop oberoende händelser så blir allting osannolikt om man räknar på det, men det är bara när man drabbas av en lång rad ofördelaktiga utfall som man reflekterar över det och tycker att det inte ska kunna hända.

 

Sen finns det ju de som drar vinsten på lotto och vinner 80 miljoner, hur stor chans har man att göra det? Skitliten, mycket mindre än 0.1%, men ändå händer det om och om igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som vet att pokerklienter ä riggade alltså?

 

Litar egentligen inte på ngn client då jag tror just uttråkade tekniker sitter o riggar men den siten jag skulle kunna tänka mig att det inte förekommer är pokerstars där de många filter som kollar allt.

Tror jag flyttar dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...