Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har blivit erbjuden en plats i grebbestad tuneringen men kan ej ta mig dit. Är det någon/några som ska åka dit som åker förbi karlstad eller örebro och har plats för 2 personer i bilen, jag o min tjej? Betalar givitvis bensin pengar.

PLS!

Postad
Har du 100 EUR till din tjej också? eller har hon inget paket? :D eh, inga konstiga dubbelbetydelser utan ärlig fråga..

Ja, för 100 EUR för två pers om man ändå har vägarna förbi är ju rena skambudet...

Postad
Observera:

Denna turnering är enbart för er registrerade spelare. Detta innebär att INGA andra har tillträde till lokalen. Endast ni med biljett kommer in till turneringen, inga undantag.

Tänkte väl mer på ovanstående, så att man inte tar med sig fans i tron om att de stå vid sidlinjen och kolla (vilket låter jäkligt trist btw)... Det finns iofs andra saker att hitta på i tanumstrand, spa och liknande antar jag...

Postad

Jag kommer att åka från Katrineholm och skulle kanske kunna ta den lite längre vägen runt Vänern, men jag måste kolla med min passagerare först. Han vet inte hundra när han kan komma iväg på fredag, och om det blir tight om tid måste vi kanske ta kortaste/snabbaste vägen.

Örebro åker vi ju nästan till, men Karlstad kräver en omväg...

Jag försöker få tag i honom och lämnar svar senare.

Postad

Jag åker ensam i en Bil ifrån Örebro. Finns plats om någon behöver

Dock så åker jag hem fredag och kommer inte tillbaka :(

Huvudsaken är väl att man kommer dit. efteråt kommer man ALLTID hem :D