miho Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Nån som e sugen på lite homegame i Norrköping? Citera
malmster Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Det är långt ifrån omöjligt. Har just flyttat till Norrköping, men har inte hunnit ta tag i pokern här nere. Vad har du/ni tänkt er? Citera
miho Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2006 typ träffas nån gång i veckan, spela cashgames. Finns visserligen en pokerklubb, men personligen gillar jag homegames bättre. Citera
Djens Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Annars kan du säkert hitta folk att spela homegames med på klubben? Citera
malmster Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Hur är spelet på klubben förresten, jag har absolut inget emot den miljön. Har varit medlem i HBK i karlstad ett bra tag. Men jag har inte haft tid att ta tag i registrering och så gentemot klubben i norrköping än. Är det mest turneringar eller cash, och är det mest texas eller har en PLO-frälst/7CS-torsk några liksinnade där? Citera
QoS Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24739&highlight=norrk%F6ping Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts