Rush_Of_Joy Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Ska snart ta del av Bet24s erbjudande om 350kr vid insättning av 250kr. Det blir ju totalt 600kr, men jag funderar på att stoppa in lite till så min start bankrulle hamnar på ca 1000kr minst. Jag har inget jobb men däremot ett studiebidrag på 950kr/månaden som är "fria pengar" eftersom jag bor hos min farsa som betalar hyran och maten. Vad kan vara en bra första insättning? Räcker 1000kr till en början? Ska jag ta lite av mitt studiebidrag till att plusa på bankrullen varje månad? Jag har spelat på 24hPoker tidigare och började med 500kr men det var för liten bankrulle eftersom varje förlorad hand kändes dyr. Bara Limit på 0.10-0.20, som inte kändes för dyra att spela. Men jag vill spela No-Limit. Det passar min spelstil mer. Om jag spelar på NL bord i stil med 0.10-0.25, hur stor bör min spelkassa vara då? Hur mkt ska jag ta från min bankrulle för att spela med på 1 bord? Tack på förhand // RicQue Citera
Rockbullen Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Du är medveten om att du måste omsätta typ 3 gånger pengarna på "sportsbetting" för att kunna ta ut något va? Citera
Rush_Of_Joy Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2006 Är det så ? Stod inget på min check iaf som jag fick med Poker Magazine. Attans också. Orka sportsbetta. Citera
Staahla Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Sätt rullen på ett par säkra sexlingar så är degen omsatt på nolltid plus att du gjort dig en liten nätt förtjänst på spelandet. Citera
tom__green Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Äsch jag gjorde så på livebetting så var något extremt säkert med oddset 1.01. Jag betade bonuspengarna tre gånger på dessa matcher och bonuset låg sedan i min ficka. Citera
Recommended Posts