thefman Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Lycka till robster! Vet att jag följde dig för länge länge sedan när du spelade nl100. Kommer ihåg att du var väldigt tight. Fördelarna med det är ju att du kan multitabla med större framgångar samt spela med lägre swings. Tycker du ska skippa prima även fast de har rakeback. Gå övr till Tilt och Stars skulle jag vilja säga så har du lite mer fisk på borden. Citera
robster80 Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Ja, det börjar ju knappast bra det här. Vet inte hur jag hittar synen på rivern men jag kände att fi var halvtiltad eftersom jag tagit ett par mindre potter från honom när han raisat tidigare. Jag tyckte det kändes som ett missat färgdrag men synen är ju ändå kass, eller? Citera
Bikern Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Jadu, det är ju tungt att lägga den handen, du bör ju ha en mycket bra read på honom för att sätta honom på floppad nötkåk där... Var nog inte så mycket du kunde göra där annat än att lägga preflop. men du var i SB va och kostade dig 2$ för o syna. Citera
robster80 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Börjar dagen med att backa 200. Det känns oerhört tungt för tillfället. Ingenting fungerar. Största potten jag vann var på 80. Största som jag förlorade var på 500, där mitt set i tior knäcktes av ett set i damer. Jag kommer inte spela mer NL400 innan spelet känns bättre igen. Skulle inte vara helt fel med ett par dagars plus i ryggen. Kommer knappt ihåg hur det känns. December: -1900 Citera
Recommended Posts