Myssion Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Vet inte hur det ser ut hos er, men hos mig så är det en bit av nidots avatar längst upp i skärmen, där länken till 24h's bonuserbjudande är...?? Inside joke, eller bara ett fel som är trasigt? Citera
Myssion Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2006 Rättså mysko... hur fan går det till? Citera
Ruterkung Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Kan du inte lägga in en bild på hur det ser ut? Citera
baller Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 http://pokerforum.nu/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=1061 Nidots profil, där ser du hans avatar... Citera
Ruterkung Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 http://pokerforum.nu/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=1061 Nidots profil, där ser du hans avatar... Hehe, jo jag vet hur den ser ut, tyckte det skulle varit skoj att se avataren på 24h logga Citera
Bubbla Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 För att gå lite... offtopic. Vad finns det för begränsningar när det gäller avtar? Vad får man inte ha? Har sett flera reklamliknande saker och det verkar tydligen ok. Får man ha hakkors och nakna brudar eller reklam för porrsaiter, reklam för egna firman osv.? Funderar på att byta, iof inte till något av ovanstående men kan vara bra att veta. Citera
Pokemonn Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Vad sägs om en naken brud mitt i en porrscen, endast iklädd en keps med en företags logotype och ett halsband med ett hakkors? Givetvis med en brinnande moské i bakgrunden (bara så man får in lite religionskrig i det hela ochså). Citera
Bubbla Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Vad sägs om en naken brud mitt i en porrscen, endast iklädd en keps med en företags logotype och ett halsband med ett hakkors? Givetvis med en brinnande moské i bakgrunden (bara så man får in lite religionskrig i det hela ochså). Ska leta efter en sån... Citera
landin Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Vad sägs om en naken brud mitt i en porrscen, endast iklädd en keps med en företags logotype och ett halsband med ett hakkors? Givetvis med en brinnande moské i bakgrunden (bara så man får in lite religionskrig i det hela ochså). Ska leta efter en sån... Nu när allting ska övervakas, undrar vilka larm som börjar ringa när du gör en sökning efter en sådan bild? Citera
Bubbla Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Vad sägs om en naken brud mitt i en porrscen, endast iklädd en keps med en företags logotype och ett halsband med ett hakkors? Givetvis med en brinnande moské i bakgrunden (bara så man får in lite religionskrig i det hela ochså). Ska leta efter en sån... Nu när allting ska övervakas, undrar vilka larm som börjar ringa när du gör en sökning efter en sådan bild? Frågan är vad jag söker på. Känner ju inte ens till att jag har ett företag... Får göra en egen. Någon som har en tjej att låna ut till bilden? Behöver nog ett hakkors också... En moské bör jag kunna hitta här i göteborg? Tändstickor har jag. Har en empirepoker-keps, den får duga. Citera
Myssion Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2006 Får man ha nakna killar som avatar då? Här är bilden på den mysko-pysko 24h-loggan med nidot: Nidbild Citera
Myssion Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2006 bara hos dig, ser rätt ut här... Seriöst, är det bara hos mig det syns.. Citera
BigKahuna Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Vet inte hur det ser ut hos er, men hos mig så är det en bit av nidots avatar längst upp i skärmen, där länken till 24h's bonuserbjudande är...?? Inside joke, eller bara ett fel som är trasigt? Prova rensa webläsarens cache... kan strula ibland. Citera
majorj Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 bara hos dig, ser rätt ut här... Seriöst, är det bara hos mig det syns.. Erkänn Hasselhoff, du trånar bara efter att få din egen avatar på första parkett... Citera
jimisola Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 hos mig ser det ut såhär konstigt Citera
Bojen Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Till rätt pris får väl vem som helst köpa reklamplats på Pokerforum.nu? Citera
Myssion Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2006 hos mig ser det ut såhärkonstigt Ja, nu jädrar börjar det likna något! Citera
Myssion Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2006 Rensade cachen, så nu är det slut på det roliga... Citera
stitchio Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Jag skulle vilja se Zoro o Hasselhoff i en fight om reklamplatsen Hasselhoff hade bara blockat hans slag med ena armen sen slagit honom i magen med andra. Klassiskt! Citera
Myssion Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2006 Erkänn Hasselhoff, du trånar bara efter att få din egen avatar på första parkett... Hasseldork, om jag får be! Citera
Recommended Posts