Gå till innehåll

Köp biljett till Grebbestad - 6.000 VIP

Recommended Posts

Postad

Biljett till Grebbestad!

Status: SLUT

Kommande helg bär det av till Grebbestad för halva sveriges pokerspelarkår.

Vill du följa med?

Vi har 3 st biljetter som vi nu säljer för 6.000 VIP styck. De kommer inte att läggas upp i Hey Shop utan det blir först till kvarn här i forumet som gäller.

Biljetterna inkluderar inte resa, men om du bär en Heypoker-tröja under hela turneringen (du får flera, så du kan byta dem :)) så bjuder vi på boendet.

Biljetten är personlig. Du kan alltså inte köpa den åt en polare för dina VIP.

Försäljningen är öppen till tisdag 12.00. Om biljetterna inte är sålda då, kommer vi hitta andra sätt att bli av med dem på.

Gör så här för att köpa en biljett:

Skriv ett inlägg här i tråden med texten "Jag följer med!" och skicka sen ett PM till mig med ditt användarnamn på Heypoker.

Först till kvarn :D

Mvh Johan

Och om du undrar varför det här inte är postat i Grebbestad-avdelningen så är mitt svar att jag inte vill in och pilla i andra avdelningar

Postad

Tycker du kan "lotta" ut biljetten till mig eftersom jag inte fått klonka i en enda pf-online. Jag kan ha en jävla massa heypokerprylar på mig om de behövs ;).

Sätt upp en kravlista på heypokerprylar du vill att jag bära så ska vi nog komma överens.